Altitude Software's Easyphone 5.1 gevalideerd voor Siebel 2000

Deventer/Brussel, 9 mei 2000 - Altitude Software, wereldwijd toonaangevend leverancier van oplossingen voor Unified Customer Interaction (uCI), maakt bekend dat de integratie van Altitude Easyphone 5.1 met Siebel eBusiness Applications 2000 gevalideerd is door Siebel. Siebel Systems is een vooraanstaand aanbieder van software voor eBusiness-applicaties. De gezamenlijke oplossing biedt krachtige en eenvoudig te gebruiken eBusiness-oplossingen voor het middensegment van de markt. Zo kan de productintegratie worden versneld en de productiviteit van het contactcentrum worden gemaximaliseerd.

"De technologie van Altitude vormt een uitstekende aanvulling op het streven van Siebel Systems om bedrijven te helpen bij het bieden van de hoogste kwaliteit klantenservice en ondersteuning", zegt Michael Straub, directeur Alliances Technical Services van Siebel Systems. "Elk bedrijf dat de kosten wil minimaliseren en klanten optimaal van dienst wil zijn, kan profiteren van deze geïntegreerde eBusiness-oplossing."

De integratie met Altitude's Easyphone 5.1, eerder al gevalideerd voor Siebel 1999, biedt een uitgebreide CTI-functionaliteit voor Siebel eBusiness Applications. Dankzij het gebruik van Altitude's intelligente en 'skills-based' routing-oplossing, helpt deze integratie gebruikers niet alleen om de servicekwaliteit te verbeteren, maar biedt het ook meer mogelijkheden voor up-selling en cross-selling. Dit wordt bereikt door het ophalen, routeren en weergeven van zowel de data uit Siebel Systems als gerelateerde klantgegevens. Altitude's optie voor 'predictive dialing' van uitgaand telefoonverkeer zorgt voor een grotere productiviteit van medewerkers en vermindert de kosten, door de standaard gebruikersinterface voor telefonie van Siebel eBusiness Applications te gebruiken.

In toevoeging hierop biedt de Altitude Voice Recorder extra beveiliging en een naadloze integratie met softwaremodules voor Interactive Voice Response (IVR). De integratie van Altitude's Easyphone 5.1 met Siebel eBusiness Applications zorgt ervoor dat klanten minder vaak dezelfde informatie hoeven op te geven en stroomlijnt de activiteiten op het gebied van klantenservice, verkoop en marketing.

"Altitude en Siebel Systems vormen een perfecte combinatie om bedrijven te helpen effectief met klanten te communiceren en een duurzame relatie met ze op te bouwen," zegt João Cardoso, executive vice-president wereldwijde marketing en strategie van Altitude Software. "Door een zeer nauwe en naadloze integratie van zulke krachtige en aanvullende oplossingen te bieden, ontstaat door deze een robuuste oplossing die voorziet in de behoeften van klantgerichte organisaties."

Over Altitude Software
Altitude Software, een onderneming met vestigingen over de hele wereld, is de enige leverancier van complete, op software gebaseerde oplossingen voor Unified Customer Interaction (uCI), die selfservice en menselijke assistentie via de verschillende media (web, fax, e-mail) onder één noemer brengen. Ruim 350 klanten vertrouwen op Altitude Software voor hun eCRM (e-Customer Relationship Management) -oplossingen die naadloos geïntegreerd kunnen worden met bestaande ICT- en communicatiesystemen. e uCI softwaresuite biedt onder andere naadloze CTI (Computer Telephony Interface) -integratie, geïntegreerde oplossingen voor inbound en outbound multimedia contactcenters; het ontwikkelen van agents en gebruikersinterfaces, Internet-selfservice en Interactive Voice Response (IVR), geïntegreerde web-callback en samenwerking via het web, real-time rapportage en beheer van de prestaties. Meer informatie is te vinden op http://www.altitude.com/.

Contactpersonen voor de pers:
Monogram Communication Strategies (MCS) BV - Perlita Fränkel - Tel. + 31 (0)23 5628208 Altitude Software NV-SA. - Herman Roelandts, General Manager Benelux - Tel. + 32 (0)2 745 58 80