B e a u t y T r a d e S p e c i a l s u c c e s v o l
v e r l o p e n
Meer bezoek op Beauty Trade Special
De Beauty Trade Special heeft dit voorjaar alle voorgaande records
gebroken. De beurs, die van 17 tot en met 19 maart in de Jaarbeurs
Utrecht werd gehouden, trok ruim 17.000 bezoekers. Dat waren er 3.000
meer dan de afgelopen editie. Zowel bezoekers als exposanten waren
uiterst tevreden over het verloop van de beurs. Er was dan ook sprake
van een geanimeerde, zakelijke sfeer èn een hoge orderbereidheid bij
de bezoekers.
Een recordaantal bezoekers kwam naar Utrecht om zich te oriënteren op
het branchebrede aanbod. Naast het reguliere aanbod van producten en
diensten, was er voor bezoekers dit jaar veel te beleven. Zo was er
veel belangstelling voor het Internet Plaza, een initiatief van
Jaarbeurs Exhibitions & Media, de BT&EA en de UV-Gids. Op het Plaza
konden bezoekers kennismaken met sites van exposanten. Verder werd ook
het lezingenprogramma goed bezocht en was er de nodige interesse voor
het Informatiecentum Plastische Chirurgie. Hier kregen bezoekers
informatie over plastisch chirurgische en - cosmetische
behandelmethoden en de mogelijke samenwerking met de beautybranche in
het voor- en na traject van deze behandelingen.
Beauty salon
Als volgende evenement op de beautykalender staat de Beauty Salon, die
van 8 tot en met 10 september in de Jaarbeurs te Utrecht wordt
gehouden