Netonomy op Telecommerce dagen in teken van zelfservice voor telco-klanten.

Demonstraties van Mobistar op stand D045 - Jaarbeurs / Utrecht

Rotterdam, 03/26/2001
Netonomy, marktleider in internetklantenservice- applicaties voor de

telecomindustrie, neemt deel aan de Telecommerce dagen met een

inzending op stand D045. De hele presentatie zal in het teken staan van

laagdrempelige zelfservice voor GSM-gebruikers en de positieve invloed

daarvan op gebied van klantenloyaliteit. Belangrijke voorbeelden komen

van het Belgische Mobistar en de op twee na grootste Franse

telecom-aanbieder, Bouygues. Daarnaast geeft Netonomy iedere dag om

14.30 uur een presentatie in het Inlooptheater op de beurs.

Het Belgische Mobistar, dochter van France Telecom, heeft MyNetonomy

geïmplementeerd als het strategische dienstverleningsplatform voor haar

afnemers. Zij ziet MyNetonomy als een innovatieve methodiek om service en

omzet te verbeteren en te gelijkertijd de kosten te reduceren. Ongeacht

van waar biedt Mobistar daarbij haar klanten ieder dag rondom de klok

elektronische toegang tot de organisatie, waardoor zij zonder tussenkomst

van een call center, hun eigen account kunnen beheren via een WAP-telefoon.

In de toekomst zal dit ook mogelijk worden via persoonlijke digitale

assistenten (PDA's) en interactieve tv. Dit complementaire alternatief voor

klanten zal de manier waarop zij met hun service providers omgaan,

aanzienlijk veranderen.

Ook Bouygues, de op twee na grootste telecom-aanbieder in Frankrijk, is al

overgestapt op MyNetonomy. Ze zien deze oplossing als een ideale manier om

een band met hun klanten te onderhouden. Zelfservice geeft hen namelijk een

grotere grip op het eigen account, waardoor iedere individuele klant

precies over die service beschikt, die hij ook werkelijk nodig heeft. Dit

draagt bij tot een grotere klantenloyaliteit hetgeen door Bouygues als zeer

belangrijk wordt beoordeeld. De aanzienlijke kostenreductie en de grotere

effectiviteit zijn daarbij andere belangrijke aspecten.

| END |

Over Netonomy
Netonomy is marktleider in zelfbedieningsoplossingen voor internetklantenservice (e-care) en e-commerce voor innovatieve communicatie- serviceproviders. De MyNetonomy-oplossing, specifiek ontwikkeld voor de wereldwijde communicatiemarkt, stelt serviceproviders in staat inkomsten te verhogen, klantenservice te verhogen en operationele kosten en klantenverlies te verlagen. Netonomy's producten en services komen tegemoet aan sleutelthema's op het internet zoals veiligheid, privacy, personalisatie, schaalbaarheid en real-time-respons. De Netonomy- oplossing is ontworpen om naast dure callcenters te werken als een aanvullend servicekanaal. De oplossing maakt het communicatie- serviceproviders mogelijk om hun klanten-supportpersoneel te bevrijden van routinetaken en te focussen op toegevoegde waarde voor hun product- en dienstenaanbod.

Netonomy heeft hoofdvestigingen in Boston en Parijs, en verkoopskantoren in Londen en Rotterdam. Het bedrijf werkt nauw samen met belangrijke systeemintegrators, managementconsultants en andere, specifiek op telecommunicatie gerichte softwareleveranciers om complete oplossingen te leveren voor de telecommunicatiesector.

Voor meer informatie
Netonomy (www.netonomy.com)
Henk Adriaans, tel: +31 10 204 59 09, fax +31 10 204 55 55 E-mail: hadriaans@netonomy.com

NewsEngine PR (www.newsenginepr.com)
Co Gersen, tel: +31 20 567 2170, fax: +31 20 567 2177 E-mail: co.gersen@newsenginepr.com
Ref.:NETO0011-F1A4E