marketing.manager vierde keer op rij bij 15 beste CRM-oplossingen ter wereld

Amsterdam, 13 maart 2001 - Het Customer Relationship Management (CRM) software pakket marketing.manager van update.com is wederom door het toonaangevende ISM (Information Systems Marketing) Inc., gekozen tot 's werelds Top 15 software pakketten voor 2001.

marketing.manager maakt opnieuw deel uit van de Top 15 beste CRM-oplossingen en laat tientallen andere CRM softwarepakketten die ook streng getest werden op het ISM hoofdkantoor in Bethesda (USA)achter zich. Elke CRM-toepassing werd getest op 91 punten qua functionaliteit, nog 36 criteria werden toegevoegd om de technische specialiteiten te toetsen en nog eens 18 om het niveau van gebruiksvriendelijkheid te meten. Een totaal van 145 hordes moest genomen worden.

De prijzen voor 's werelds beste CRM-applicaties werden door ISM directeur Barton Goldenberg uitgereikt op14 februari in Chicago tijdens het DCI CRM congres.
Goldenberg: "marketing.manager moest aan strenge eisen voldoen om in de Top 15 van Customer Relationship Management software pakketten te komen. Dit is een fantastische onderscheiding voor update.com, temeer daar het voor de vierde keer op rij in de Top 15 is opgenomen ondanks de steeds fellere concurrentie in de bloeiende CRM-branche."

Michael Klemen, Vice President Marketing van update.com, nam de prijs namens update.com in ontvangst en kondigde in de aansluitende paneldiscussie aan, dat marketing.manager recent in Duitsland ook de CRM Best Practise Award gewonnen heeft. "Twee gerenommeerde instituten, IMP in Duitsland en ISM in de Verenigde Staten, hebben bevestigd dat marketing.manager wereldwijd tot de beste oplossingen voor CRM behoort. We zetten ons continu in om ons product te blijven verbeteren," vertelde Klemen het publiek in Chicago.

De Top 15 CRM software pakketten zijn opgenomen in de negende editie van "The Guide to CRM Automation", die gepubliceerd wordt door ISM Inc. en ook beschikbaar is op internet: www.ismguide.com

ISM
ISM is opgericht in 1985 en heeft zich ontwikkeld tot markt analist en is daarnaast het belangrijkste CRM onderzoeks- en adviesbureau, gespecialiseerd in verkoop, marketing en klantenservice systemen. Tot de klanten van ISM behoren: AT&T, Blue Cross Blue Shield, Canon, DHL Worldwide Express, Digital, Hewlett Packard, Johnsen & Johnsen, Lucent Technologies, McGraw-Hill, Mobil Oil, Nestlé, Roche, U.S. Postal Service en Xerox.

marketing.manager
marketing.manager is een volledig web-enabled oplossing voor marketing, sales, klantenservice en beheer. Op deze terreinen bestrijkt het product alle essentiële functies, uiteenlopend van contactmanagement tot telemarketing / telesales en van servicemanagement tot Decision Support. marketing.manager is momenteel in gebruik bij meer dan 450 bedrijven met in totaal circa 45.000 gebruikers. De applicatie ondersteunt meerdere valuta en is leverbaar in 17 talen.

update.com
update.com is toonaangevend leverancier van elektronische CRM Software (Customer Relationship Management). De van oorsprong Europese organisatie richt zich op ontwikkeling, verkoop, consultancy en implementatie van onder andere marketing.manager. Het bedrijf legt zich toe op het optimaliseren van sales -, marketing - en customer service processen op basis van databasemarketing en webtechnologie.

Klanten van update.com behoren tot de Global 1000 bedrijven, zoals Rockwell, Philips Medical, Du-Pont en Siemens. update.com is internationaal sterk vertegenwoordigd met vestigingen in Europa, Australië, en de Verenigde Staten.

Voor specifieke informatie kunt u een bezoek brengen aan de website: www.update.com, of u kunt een e-mail sturen naar info.nl@update.com

update.com software Benelux B.V.
Afdeling Marketing
Hessenbergweg 8-10 Nieuwstraat 28
1101 BT Amsterdam 3360 Leuven-Korbeek-Lo
Nederland België
+31 (0)20-311 8000 +32 (0)16-464589