Informatieavonden subsidieomvorming.
In verband met standaardisering van de activiteitenplannen van
gesubsidieerde verenigingen en instellingen in de gemeente Wijk bij
Duurstede zullen er een tweetal informatieavonden belegd worden.
Verenigingen en instellingen die een subsidierelatie hebben met de
gemeente zijn hiervoor reeds schriftelijk uitgenodigd. Overige
belanghebbenden worden door middel van deze kennisgeving van harte
uitgenodigd één van deze avonden te bezoeken.
Om 20.00 uur start de avond met een presentatie over de uniforme opzet
van de in te dienen activiteitenplannen. Hierbij is gebruik gemaakt
van het Gemeentelijk Functioneel Ontwerp (GFO). Na de presentatie is
er gelegenheid tot het stellen van algemene vragen. Na de pauze kunt u
terecht met vragen specifiek gericht op uw vereniging of instelling.
Om deze vragen te beantwoorden zijn de ambtenaren van het cluster
Welzijn aanwezig. Zij zijn u graag behulpzaam bij het invullen van de
formulieren.
Hier zijn ook de formulieren te downloaden of digitaal in te vullen.
digitale loket of raadpleeg onze helpfunctie
De documenten worden in losse vensters geopend. U kunt deze eerst
zorgvuldig invullen en daarna kunt u deze dan afdrukken door middel
van de standaard print functie in het venster. Nadat u het formulier
afgedrukt is kunt u ze inclusief de bijbehorende bijlagen opsturen
naar:
Gemeente Wijk bij Duurstede
Afdeling VROM (Cluster Welzijn)
Postbus 83
3960 BB Wijk bij Duurstede
Helaas is het nog niet mogelijk om de formulieren digitaal te
versturen omdat de digitale handtekening nog niet rechtsgeldig is.
De informatieavonden zijn als volgt gepland:
Woensdag 7 maart Raadszaal Stadskantoor te Wijk bij Duurstede;
Donderdag 8 maart Dorpshuis De Toekomst in Langbroek (Marijkelaan 5).
Beide avonden beginnen om 20.00 uur.