Alkmaar, maart 2001 - - Drs. Wim Dijkema is met ingang van 1 februari 2001
bij Business Review BV benoemd tot Directeur. Samen met mededirecteur Martin
Zwart zal Dijkema zorgdragen voor de verdere uitbouw van de activiteiten van
Business Review (BR); met name de succesvolle introductie van BR-ENGAGE! nog
sterker begeleiden.
BR-ENGAGE! biedt goede en vooral snel te implementeren oplossingen voor de
optimale integratie van moderne technologie voor het realiseren van
e-commerce-toepassingen zoals CRM. "Bestaande investeringen worden zeker
gesteld. Door onder andere de bedrijfsprocessen kritisch te bekijken en te
herinrichten kunnen organisaties snel klantvriendelijker gaan werken", stelt
Dijkema. "Met BR-ENGAGE! zorgen wij voor die integratie en voor een snelle
terugverdien tijd van de investering. Toepassingen binnen zes weken
realiseren en binnen zes maanden terugverdienen; dat spreekt vooral aan."
"Deze benoeming betekent een duidelijke versterking voor ons managementteam", stelt Martin Zwart. "De nieuwste release van BR-ENGAGE! blijkt opnieuw duidelijk aan te slaan, vooral bij financiële instellingen zoals banken en verzekeraars. Om aan de vraag te kunnen voldoen is het ook op managementniveau nodig snel en adequaat te kunnen reageren. De kennis en ervaring die Wim Dijkema binnenbrengt zijn voor BR-ENGAGE! van groot belang."
Voor zijn benoeming bij BR-ENGAGE! was Dijkema achtereenvolgens onder meer werkzaam bij het Ministerie van Financiën, ABN Cash Management, als treasurer bij Robeco, directeur van Staal Bankiers en financieel directeur Rodamco.
Business Review - ENGAGE!, Rogier van der Weydestraat 26, 1817 MJ ALKMAAR.
Telefoon: 072 - 506 4648, fax: 072 - 506 7745, e-mail:
info@business-review.com.
Http://www.business-review.com.
Over Business Review BV
Business Review ENGAGE! onderscheidt zich in de markt van workflowmanagement
en business process redesign door haar unieke aanpak. Uitgaande van de
bestaande situatie wordt getracht een optimale integratie van moderne en
bestaande technologie te realiseren ten behoeve van e-commerce-toepassingen.
Deze aanpak heeft het bedrijf tot dusver al veel succes gebracht. Tot de
klantenkring behoren onder meer Aon Verzekeringen, Interpolis, Carglass, ING
Barings, Rabobank en Kamer van Koophandel. Zij zijn allen in staat gebleken
concrete invullingen te geven aan de ideeën die men had over integratie van
bedrijfsprocessen, CRM, bedrijfskritische informatie en de modernste ICT. Met
hergebruik van reeds bestaande technologie en investeringen.
Voor redactionele informatie of foto: Ref.:
PB0101
Influx PR, Jakob Brons, tel.: 055 - 366 3034, fax: 055 - 360 2661, e-mail:
PRInflux@cs.com.
Website: WWW.Influx-PR.com.