PERSBERICHT
Vianen, 15 februari 2001.
De Nationale Bon B.V. brengt nieuwe cadeaubon op de markt!
Op 1 maart 2001 wordt door de Nationale Bon B.V. een nieuwe cadeaubon op de markt gebracht :
de Nationale Belbon.
Initiatiefnemer en bedenker van deze nieuwe cadeaubon is Richard van Dijk (40) uit De Meern, die de nieuwe cadeaubon in september 2000 heeft bedacht, en na enige maanden van voorbereidende activiteiten, per 1 maart a.s. na 20 jaar het verzekeringsvak vaarwel gaat zeggen, en per die datum full- time in dienst treedt bij de nieuwe organisatie.
De Belbon gaat verschijnen in coupures van fl.25,=, fl. 50,= en fl. 100,= en per 1 januari 2002 in coupures van 10Euro, 25Euro en 50Euro. De marketing is volledig in handen van Direct Impact B.V. in Vianen en de gehele logistieke afhandeling geschiedt door Wilo Vianen B.V. Wilo Vianen B.V. heeft reeds jarenlang de nodige ervaring met het verzenden van waardepapieren. In de nieuwe cadeaubon zijn enkele belangrijke beveiligingen ingebouwd vandaar dat gekozen is voor Joh. Enschede en Zonen als drukker, die derhalve het gehele drukproces begeleidt en verzorgt.
Met de slogans "Een cadeaubon om oren naar te hebben" en "Een cadeaubon waarnaar geluisterd wordt" zal het publiek de komende weken uitgebreid geïnformeerd gaan worden.
Inmiddels zijn afrondende gesprekken gaande met enkele providers en telecomketens, die de nieuwe cadeaubon in hun assortiment met introductieakties zullen gaan opnemen. Later zullen wij meer informatie hierover verstrekken.
De Belbon gaat zich voorlopig vestigen in Vianen (4131 PN), aan de Ir. D.S. Tuijmanweg 1a,
Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met :
Richard van Dijk
De Nationale Bon B.V.
Ir. D.S. Tuijnmanweg 1a
4131 PN Vianen
telefoon 0347-326611, telefax 0347-343779
GSM 06-27030900