Resultaten Omnipolis boven verwachting
1 maart 2001
Resulaten Omnipolis boven verwachting; nieuwe producten toegevoegd Een maand na de introductie van Omnipolis is gebleken dat de behoeften aan een dergelijke site te voorzichtig zijn ingeschat. Zowel het aantal bezoekers als de gerealiseerde omzet overtreffen de verwachtingen van Omnipolis ver. Het aantal bezoekers ligt 45 procent boven de verwachtingen, het aantal afgesloten verzekeringen zelfs 63 procent. Desalniettemin gaat Omnipolis met grote voortvarendheid door met het toevoegen van nieuwe producten aan de site. Sinds 22 februari jl. is de SpaarVrij rekening van Aegon via Omnipolis online te openen.
Daarnaast verwacht Omnipolis op korte termijn producten op het gebied van ziektekostenverzekeringen en arbeidsongeschikheidsverzekeringen aan de site toe te voegen. Hiertoe is Omnipolis op dit moment in een vergevorderd stadium van onderhandelingen met een aantal gerenommeerde Nederlandse verzekeraars.
Omnipolis verkrijgt WebTrader keurmerk
De Consumentenbond heeft in november 1999 het Web Trader-keurmerk gelanceerd. Aan dit keurmerk voor webwinkels hangt een gedragscode vast, waarin spelregels zijn verwoord waaraan online winkels moeten voldoen. Omnipolis is er trots op dat dit keurmerk al na een maand na de start door de Consumentenbond is toegekend aan Omnipolis.
Omnipolis start marketingcampagne met Aegon beleggingsproducten Vandaag start Omnipolis een grootschalige marketingcampagne voor de VermogensVliegwielproducten van Aegon. Deze Aegon producten bieden consumenten een unieke mogelijkheid om zonder eigen startkapitaal extra snel financiële wensen en spaardoelen voor de toekomst te realiseren.
De marketingcampagne wordt geheel via internet gevoerd en zal gevoerd worden op een groot aantal prominente Nederlandse internetsites.