Samenwerking met European Call Center Hexspoor voor optimale service
Amsterdam, 23 februari 2001 - MAXDATA, toonaangevend leverancier van
computerhardware en e-business-oplossingen, heeft haar serviceconcept
verbeterd. Om de bereikbaarheid en de call-afhandeling te optimaliseren, is
een samenwerking gestart met het gespecialiseerde European Call Center
Hexspoor.
De samenwerking tussen MAXDATA en Hexspoor garandeert een optimale
bereikbaarheid voor gebruikers van MAXDATA pc's, notebooks en
Belinea-monitoren. Calls die betrekking hebben op de afwikkeling van de
service die geleverd wordt bij MAXDATA-producten, komen in het vervolg
centraal bij Hexspoor binnen. Door de expertise van de medewerkers van dit
European Call Center kunnen veel zaken direct telefonisch worden opgelost.
Indien het probleem niet telefonisch kan worden opgelost, zorgt de
helpdeskmedewerker ervoor dat de klant wordt teruggebeld om een afspraak te
maken voor omruil of reparatie van het product.
"Teneinde de service verder te optimaliseren en klantgerichter te maken,
hebben we besloten samen te werken met een professioneel Call Center," zegt
Emile Schmeits, Marketing Manager van MAXDATA. "De bereikbaarheid van de
helpdesk buiten kantooruren speelt hierbij een belangrijke rol. European
Call Center Hexspoor biedt onze gebruikers naast bereikbaarheid een zeer
gedegen en professionele call-afhandeling. Bovendien biedt Hexspoor MAXDATA
de mogelijkheid om de effectiviteit van de service te controleren. Bij één
op de tien inkomende telefoongesprekken wordt achteraf gecontroleerd of de
service naar tevredenheid is afgehandeld. Op basis van de uitkomst van deze
gesprekken kunnen we onze dienstverlening continu evalueren en nog verder
optimaliseren. Ons verbeterde serviceconcept is dusdanig klantgericht, dat
wij erop vertrouwen dat dit tot tevredenheid bij onze partners en hun
klanten zal leiden."
European Call Center Hexspoor is gespecialiseerd in het verlenen van
hoogwaardige IT-consumentenondersteuning. Hexspoor heeft de expertise om
grote stromen bellers te woord te staan, hun vragen efficiënt af te handelen
en problemen op te lossen. Door de samenwerking beschikt MAXDATA over een
call center met hoogwaardige telefoontechnologie, een geavanceerd
call-registratiesysteem en deskundige call center-medewerkers. MAXDATA was
voorheen alleen bereikbaar tijdens kantooruren. Vanaf nu is het bedrijf
bereikbaar van negen uur 's ochtends tot negen uur 's avonds op werkdagen en
in het weekend van tien uur 's morgens tot vier uur 's middags op
telefoonnummer 0900-MAXDATA (0900-6293282) en 0900-Belinea (0900-2354632).
MAXDATA
MAXDATA heeft zich, sedert haar oprichting in 1988, van een gerenommeerde
hardwareleverancier tot een 'e-business supplier' ontwikkeld. Het bedrijf
richt zich op het bieden van complete technologieoplossingen aan bedrijven.
MAXDATA produceert Belinea-monitoren, MAXDATA-PC's, -notebooks en -servers,
en verkoopt deze uitsluitend via resellers en distributeurs. MAXDATA
behaalde in 1999 een omzet van ruim 1 miljard Euro en is genoteerd aan de
Neue Markt in Frankfurt. Het bedrijf heeft vestigingen in België, Frankrijk,
Groot-Brittannië, Nederland, Oostenrijk en Zwitserland. De producten van
MAXDATA zijn beschikbaar in ruim 30 landen in Europa. Meer informatie is te
vinden op http://www.maxdata.nl
HEXSPOOR EUROPEAN CALL CENTER
Als European Call Center is HECC gespecialiseerd in het verlenen van
hoogwaardige IT- consumentenondersteuning, zowel kwalitatief als
kwantitatief. Hexspoor European Call Center maakt hiervoor al sinds 1993
gebruik van hoogwaardige telefoon- email- en webtechnologie. Sterke punten
van Hexspoor European Call Center zijn haar capaciteit, flexibiliteit en in
het bijzonder haar kwaliteit. Deze 'Customer Service' verzorgt Hexspoor
European Call Center voor haar opdrachtgevers door geheel Europa in 11 talen
door 'native speakers'. Voor meer informatie kunt u terecht op de web-site:
http://www.hexspoor.com.