MAXDATA introduceert vernieuwd serviceconcept

Samenwerking met European Call Center Hexspoor voor optimale service

Amsterdam, 23 februari 2001 - MAXDATA, toonaangevend leverancier van computerhardware en e-business-oplossingen, heeft haar serviceconcept verbeterd. Om de bereikbaarheid en de call-afhandeling te optimaliseren, is een samenwerking gestart met het gespecialiseerde European Call Center Hexspoor.

De samenwerking tussen MAXDATA en Hexspoor garandeert een optimale bereikbaarheid voor gebruikers van MAXDATA pc's, notebooks en Belinea-monitoren. Calls die betrekking hebben op de afwikkeling van de service die geleverd wordt bij MAXDATA-producten, komen in het vervolg centraal bij Hexspoor binnen. Door de expertise van de medewerkers van dit European Call Center kunnen veel zaken direct telefonisch worden opgelost. Indien het probleem niet telefonisch kan worden opgelost, zorgt de helpdeskmedewerker ervoor dat de klant wordt teruggebeld om een afspraak te maken voor omruil of reparatie van het product.

"Teneinde de service verder te optimaliseren en klantgerichter te maken, hebben we besloten samen te werken met een professioneel Call Center," zegt Emile Schmeits, Marketing Manager van MAXDATA. "De bereikbaarheid van de helpdesk buiten kantooruren speelt hierbij een belangrijke rol. European Call Center Hexspoor biedt onze gebruikers naast bereikbaarheid een zeer gedegen en professionele call-afhandeling. Bovendien biedt Hexspoor MAXDATA de mogelijkheid om de effectiviteit van de service te controleren. Bij één op de tien inkomende telefoongesprekken wordt achteraf gecontroleerd of de service naar tevredenheid is afgehandeld. Op basis van de uitkomst van deze gesprekken kunnen we onze dienstverlening continu evalueren en nog verder optimaliseren. Ons verbeterde serviceconcept is dusdanig klantgericht, dat wij erop vertrouwen dat dit tot tevredenheid bij onze partners en hun klanten zal leiden."

European Call Center Hexspoor is gespecialiseerd in het verlenen van hoogwaardige IT-consumentenondersteuning. Hexspoor heeft de expertise om grote stromen bellers te woord te staan, hun vragen efficiënt af te handelen en problemen op te lossen. Door de samenwerking beschikt MAXDATA over een call center met hoogwaardige telefoontechnologie, een geavanceerd call-registratiesysteem en deskundige call center-medewerkers. MAXDATA was voorheen alleen bereikbaar tijdens kantooruren. Vanaf nu is het bedrijf bereikbaar van negen uur 's ochtends tot negen uur 's avonds op werkdagen en in het weekend van tien uur 's morgens tot vier uur 's middags op telefoonnummer 0900-MAXDATA (0900-6293282) en 0900-Belinea (0900-2354632).

MAXDATA
MAXDATA heeft zich, sedert haar oprichting in 1988, van een gerenommeerde hardwareleverancier tot een 'e-business supplier' ontwikkeld. Het bedrijf richt zich op het bieden van complete technologieoplossingen aan bedrijven. MAXDATA produceert Belinea-monitoren, MAXDATA-PC's, -notebooks en -servers, en verkoopt deze uitsluitend via resellers en distributeurs. MAXDATA behaalde in 1999 een omzet van ruim 1 miljard Euro en is genoteerd aan de Neue Markt in Frankfurt. Het bedrijf heeft vestigingen in België, Frankrijk, Groot-Brittannië, Nederland, Oostenrijk en Zwitserland. De producten van MAXDATA zijn beschikbaar in ruim 30 landen in Europa. Meer informatie is te vinden op http://www.maxdata.nl

HEXSPOOR EUROPEAN CALL CENTER
Als European Call Center is HECC gespecialiseerd in het verlenen van hoogwaardige IT- consumentenondersteuning, zowel kwalitatief als kwantitatief. Hexspoor European Call Center maakt hiervoor al sinds 1993 gebruik van hoogwaardige telefoon- email- en webtechnologie. Sterke punten van Hexspoor European Call Center zijn haar capaciteit, flexibiliteit en in het bijzonder haar kwaliteit. Deze 'Customer Service' verzorgt Hexspoor European Call Center voor haar opdrachtgevers door geheel Europa in 11 talen door 'native speakers'. Voor meer informatie kunt u terecht op de web-site: http://www.hexspoor.com.