PERSBERICHT
Zaltbommel, 20 februari 2001
Zoomnet levert horeca infrastructuur carrière-site HORECA GAAT ONLINE PERSONEEL WERVEN
Op 19 februari 2001 start een omvangrijke wervingscampagne voor de horeca. De campagne moet een bijdrage leveren aan het vervullen van de ruim 20.000 vacatures in het hotel-, restaurant- en café-wezen in Nederland. Vanaf vandaag kan iedereen die geïnteresseerd is in een baan in de horeca terecht op www.horeca.nl
Om het groeiend personeelstekort het hoofd te bieden werd tijdens de vakbeurs Horecava in januari het startschot gegeven voor een gezamenlijke arbeidsmarktcampagne voor de Nederlandse horeca. Een belangrijke doelstelling van deze campagne is het verlagen van de drempel voor geïnteresseerden om een baan in de horeca te vinden. De interactieve vacaturebank zal daarin een sleutelrol vormen. Zoomnet B.V. levert de technologische infrastructuur waarmee geïnteresseerden eenvoudig maar zeer gericht de horecabaan kunnen vinden die het beste aansluit bij hun persoonlijke voorkeuren, opleiding, werkervaring en leeftijd. Horecawerkgevers kunnen zelf hun actuele vacatures aanmelden. Op die manier komt snel de beste match tot stand en worden werkgever en kandidaat met elkaar in contact gebracht. De matchingtechnologie van Zoomnet heeft zijn kwaliteiten reeds bewezen bij andere carrière-sites.
De campagne "'t Werkt een stuk leuker in de horeca" is een initiatief van
Koninklijk Horeca Nederland, FNV Horecabond, CNV Horeca en een aantal
horecavakorganisaties.
Campagne 't Werkt een stuk leuker in de horeca
Over Zoomnet
Zoomnet B.V. is een joint venture van N.V. Holdingmaatschappij De Telegraaf
en Matchcare Datacompare B.V. Onder het motto 'een persoon, een baan'
introduceerde Zoomnet eerder www.zoom.nl
Nadere informatie voor de pers:
Zoomnet B.V.
G. van Hoeven, directeur Zoomnet, telefoon: 0418- 573 7777
Horeca News Desk, telefoon: 06-5393 43 57