Afzender: b.vdbrand@iirconferences.nl
Contactpersoon: Blanca van den Brand
Call Centers & Internet 2001
Datum: 20, 21 & 22 maart 2001
Een optimaal functionerend Call Center biedt een maximale servicegraad, ongekende efficiency en een ijzersterke concurrentiepositie. Veranderingen zijn nodig om een toekomstzekere, klantgerichte organisatie te worden en om überhaupt te overleven. De klant is aan zet en het is aan u ze tevreden te stellen!
Leer hoe u uw Call Center professioneel kunt inrichten en leer van de schat aan praktijkervaringen, doe nieuwe inzichten op en blijf op de hoogte van recente ontwikkelingen. Hoor de verhalen van uw collega's: Mercedes-Benz, Interpolis, Call Center Loket Regio Zwolle, ABN AMRO, Robeco, Teleperformance, Cisco Systems, KLM/Cygnific,, HCN, DHL Worldwide & Christine le Duc. Met een speciale bijdrage van Martien Plasmeijer en onder vakkundig dagvoorzitterschap van Frank Spangenberg van Libertel.
U krijgt in drie dagen een concrete handleiding voor het ontwikkelen van een multi-channel Customer Contact Center: van idee tot implemenatie, randvoorwaarden, pitfalls en succesfactoren.
IIRconferences.nl
Strawinskylaan 157
1077 XX
Amsterdam
Telefoon: 020-305 50 34
www.iirconferences.nl