PERSBERICHT
Donderdag 15 februari / 16:00 - 17:30 uur / zaal A1 Woudestein
Burg. Oudlaan 50 / 3062 PA Rotterdam
DE NIEUWE CONSUMENT
Een debat over E-commerce en internet
Verkoop aan particulieren via het internet is booming business. De
verwachte omzet van dit jaar bedraagt zo'n 2 miljard gulden. Ruim
2,5 miljoen Nederlanders hebben ondertussen een boek, computer of
bosje bloemen via het internet aangeschaft. Toch komen bedrijven
die denken dat het via internet makkelijk scoren is, veelal
bedrogen uit. Wat is het geheim van succesvol webwinkelen? Telt de
prijs? Of juist de service? Hoe zit het met de hete hangijzers van
betalen en afleveren? Zijn portals en digitale winkelcentra de
hangplekken van de toekomst?
Een panel van deskundigen en betrokkenen praat op het scherpst van
de snede over de vragen die in het kielzog van De Nieuwe Consument
opdoemen.
Onder leiding van prof.dr.ir. J.A.E.E. van Nunen, hoogleraar
Besliskunde en Informatiewetenschappen, EUR. Met: mevr. Liesbeth
Hop, oprichter en president van Pro Active International, Roel de
Hoop, CEO Hot Orange.com, Peter Verhoef, EUR, Pieter Swart,
MP3man.
Studium Generale
Kamer H5-11
Erasmus Universiteit Rotterdam
Burg. Oudlaan 50
3062 PA Rotterdam
Telefoon: 010 408 1144
Fax: 010 408 9088
http://www.eur.nl/studium/
Erasmus Universiteit Rotterdam