PERSBERICHT

Amsterdam, 11 februari 2001

Niets doen op internet



25 Jonge professionals van de HBO opleiding Bedrijfspresentatie te Diemen hebben een project opgezet dat in het teken staat van Do nothing.

Vanaf 21 december j.l. kunnen de bezoekers van de internetsite www.donothing.nl alles ontdekken wat te maken heeft met niets doen. De website heeft als doel een bewustwording te creëren bij deze bezoeker met betrekking tot niets doen in de breedste zin van het woord. De website geeft een invulling aan actuele onderwerpen als onthaasting, wachten en niets doen.

Do nothing betekent vrij vertaald uit het Engels niets doen . Doe niets zal op verschillende manieren worden geïnterpreteerd door de bezoeker.

Het doel is dat de bezoeker zich identificeert met het do nothing concept.

Het project wordt uitgevoerd op het gebied van conceptmatig denken.

Do nothing gaat om het op de markt brengen van merken die een gedachtegoed vertegenwoordigen. Het gaat om een communicatie aanpak die de sympathie van de consument oproept of hen inspireert.

Concepting neemt hiermee afstand van de uitputtingsslag die in verzadigde, strak omlijnde markten en doelgroepen op basis van product proposities wordt uitgevoerd.

EINDE PERSBERICHT


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Voor eventuele vragen over dit persbericht kunt u terecht bij:

Auke, telefoon 06-24272843 of kijk op www.donothing.nl of www.kendoo.nl