PERSBERICHT
Amstelveen, 1 februari 2001
Labello en BNN actief op jongerenevenementen
Labello, de lippenbalsem van Beiersdorf, was het afgelopen jaar het meest in het oogspringende nieuwe A-merk bij jongerenevenementen. Labello participeerde in de 8e editie van de Mega Music Dance Experience in de Utrechtse Jaarbeurs op 23 december 2000. Naast Labello, manifesteerde publieke omroepzender BNN zich het afgelopen jaar als titelsponsor van het BeachPop Festival in het Zeeuwse Renesse.
Met evenementen als Mysteryland, Extrema Dance Festival , A Campingflight to Lowlands Paradise, was frisdrankmerk Coca-Cola ook in 2000 het sterkste merk op evenementen voor de doelgroep 13 tot en met 19 jaar. In de top van meest actieve merken op jongeren-evenementen, komen verder o.a. de biermerken Heineken en Grolsch voor. De brouwerijen vormen na de mediabranche de meest actieve merkencategorie op jongerenevenementen.
Bovenstaande informatie is afkomstig uit de januari 2001-editie van de ReSpons Jongeren Evenementen Monitor. De Monitor, die 3 keer per jaar verschijnt, biedt inzicht in alle evenementen gericht op de leeftijdsgroep 13 tot en met 25 jaar.
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot:
ReSpons Evenementen Monitor
contactpersoon: Angelique Sterkman
Postbus 254
1180 AG AMSTELVEEN
Telefoon: 020 3457554 Telefax: 020 3454928
E-mail: info@respons.nl Internet: http://www.respons.nl