MAAK KANS OP EEN PRIVÉ-JET BIJ WINEENVLIEGTUIG.NL
NIEUW INITIATIEF VAN ATP ONLINE, //HOT-ORANGE.COM, ILSE MEDIA, METRO
EN SKY RADIO
Amsterdam, 17 januari 2001 - Vanaf vandaag is de site
www.wineenvliegtuig.nl in de lucht. Op deze site maken bezoekers
kans om een privé-jet te winnen. De winnaar krijgt namelijk een
weekend lang de beschikking over een eigen vliegtuig met piloot om
samen met negen vrienden heel Europa te doorkruisen.
Initiatiefnemer van deze bijzondere prijsvraag is //hot-orange.com,
het best bezochte warenhuis op internet. De partners zijn
reisorganisatie ATP Online, Ilse Media, Metro en Sky Radio.
Iedereen die zich inschrijft bij wineenvliegtuig.nl, ontvangt per e-mail een lotnummer. Daarnaast kunnen bezoekers van de site op eenvoudige wijze nog meer lotnummers verzamelen, door hun vrienden en kennissen te vragen zich in te schrijven. Uit alle inschrijvingen wordt 1 mei 2001 een winnend lotnummer getrokken.
De tweede en derde prijs zijn een Yamaha Dragstar Classic motor en
een volledig verzorgd weekend naar de Grand Prix van Monza voor
twee personen.
Om de site te promoten worden o.a. online banners, advertenties en
radio-commercials ingezet.
Over reisorganisatie ATP Online
ATP Online, The Advanced Travel Partner, is met een 30-tal
vestigingen door Nederland en meer dan tien strategische partners
in Europa één van de grootste zakelijke reisadviseurs die ons land
telt. Daarnaast beschikt ATP Online over een eigen groepsreizen-,
sportreizen- & incentives-afdeling en is gespecialiseerd in congres
en destination management. Ook heeft ATP Online diverse
vakantiereisbureaus in Nederland en vervult zij met haar website
www.atp.nl een voortrekkersrol op het gebied van verkoop van online
reisproducten.
Over //hot-orange.com
//hot-orange.com voert een breed assortiment kwalitatieve producten
zoals woonartikelen, design, boeken, parfums, kleding, persoonlijke
accessoires, cd's, dvd's, wijn, bloemen, speelgoed, computing en
kunst. Door veel aandacht te besteden aan service, verpakking en
een bijzonder assortiment onderscheidt dit online warenhuis zich
van andere online winkels. Naast het direct verkopen aan
consumenten richt het bedrijf zich sinds kort ook op de
business-to-employees (B2E) markt.
//hot-orange.com verzorgt voor bedrijven speciale
bedrijfswebwinkels waarbij werknemers van de betrokken bedrijven in
de gelegenheid worden gesteld om tijdens het werk hun produkten,
cadeaus en services te bestellen. Aandeelhouders van
//hot-orange.com zijn het management, GorillaPark, Versatel Telecom
en het NeSBIC CTe Fund.
Over ilse media groep
ilse media groep is exploitant van de portals ilse en Startpagina
en sites als nu.nl, VrouwOnline.nl en VTWonen.nl. Ze is hiermee de
grootste internetuitgever van Nederland en heeft de twee
populairste sites van Nederland in haar portfolio. VNU heeft een
belang van 58,7% in de ilse media groep. ilse media groep
exploiteert ook de internetsites van VNU Tijdschriften, zoals
Libelle.nl en Autoweek.nl.
Over Metro
Metro Holland is onderdeel van Metro International S.A.. Inmiddels
publiceert en distribueert Metro 17 gratis kranten in 14 landen. In
Nederland wordt Metro verspreid in groene Metro-displays in een
oplage van 340.000 exemplaren. Vanaf januari 2001 is een start
gemaakt met de distributie van Metro in de bussen van Connexxion.
De samenwerking met Connexxion zal in de loop van het jaar 2001
verder worden uitgebouwd.
Over Sky Radio 100.7 FM
Met zo'n 5 miljoen verschillende luisteraars per week is Sky Radio
al jaren het best beluisterde radiostation van Nederland. Sky Radio
is in heel Nederland te ontvangen via de kabel en in de ether via
100.7 FM. In Noord Nederland is Sky Radio te beluisteren via de
frequentie 100.4 FM.
/ / / / /
Voor nadere informatie: //hot-orange.com
Sonja de Lange
Tel. (020) 750 73 60
E-mail: : sonja_delange@hot-orange.com
Website: www.hot-orange.com
Alle prijzen zijn incl. BTW. //hot-orange.com rekent f 5,95
bezorgkosten voor bestellingen onder de f 75,-
Bestellingen vanaf f 75,- worden gratis bezorgd.