FloraHolland
Eén balie bij Kopersservicepunt Aalsmeer voor verbeterde service
AALSMEER (25 augstus 2011) - Vanaf 5 september 2011 kunnen kopers op
Aalsmeer bij het Kopersservicepunt (KSP) met herkeuropdrachten terecht
bij een centrale balie in het kantoor op locatie 023. Met het
realiseren van één aanspreekpunt verbetert het KSP de dienstverlening.
Het centrale aanspreekpunt zorgt voor meer overzicht en een snellere en
efficiëntere service.
Werkwijze
Er zijn enkele veranderingen in de werkwijze als gevolg van de nieuwe
balie:
- Uw eerste aanspreekpunt is de baliemedewerker. U gaat dus niet langer
direct naar de klachten-afhandelaar.
- Uw contactgegevens worden bij de inname van de klacht genoteerd. Zo
kan het KSP u achteraf informeren mocht een klacht onverhoopt onterecht
blijken.
- Per 1 september 2011 verstrekt het KSP geen transactieoverzichten
meer. Vanaf dat moment kunt u voor al uw overzichten terecht bij de
transactiezuilen bij de klokken.
Ook ú kunt helpen!
Met een centrale balie voor de afdeling Klantenservice van het KSP kan
FloraHolland Aalsmeer inkopers nog beter van dienst zijn. Ook ú kunt
daar een bijdrage aan leveren! Bijvoorbeeld door uw formulieren zo
zorgvuldig en volledig mogelijk in te vullen in de kopersbox. Dit
versnelt het proces. Formulieren worden afgetekend door de
baliemedewerker waarna u zoals gebruikelijk een inleverbewijs
meekrijgt.
Meer weten?
Heeft u vragen over de nieuwe balie of wilt u meer informatie? Neem dan
contact op met Ron Broekhof (groepsleider) via T 0297-394211 of E
ronbroekhof@floraholland.nl.