De EHEC-crisis heeft veel kwekers in de problemen gebracht. De markt is
verstoord. Het zal tijd kosten voordat vraag en aanbod elkaar weer
hebben gevonden. Crises komen met enige regelmaat voor. Syntens
verzorgt een bijeenkomst waarin wordt ingegaan op de mogelijkheden om u
als ondernemer in de tuinbouwsector beter te wapenen tegen dit soort
gebeurtenissen.
Na inleidingen door 2 sprekers zal er worden gediscussieerd over de
behandelde thema's. De eerste spreker zal ingaan op de strategische
mogelijkheden om uw bedrijf op een andere manier in de markt te zetten;
welke strategische uitdagingen biedt de EHEC-crisis de kweker? De
tweede spreker heeft ervaring met crisis-management en de inzet van
social media. Welke mogelijkheden bieden social media om bij crises te
communiceren met de consument?
De bijeenkomst wordt afgerond met gelegenheid tot netwerken en is in
het bijzonder bedoeld voor groente- en fruittelers.
Aanmelden voor de bijeenkomst.
Het programma :
15.00 - 15.30 Inloop
15.30 - 15.35 Welkom door Petervan der Sar, innovatieadviseur Syntens
15.35 â 16.00 Welke strategische uitdagingen biedt de EHEC-crisis de
kweker?
Auke Heinz,Senior projectleiderVruchtgroenten en PR en Voorlichting
buitenland
16.00 â 16.30 Discussie
16.30 â 16.50 Pauze
16.50 â 17.15 Welke mogelijkheden biedt de inzet van social media bij
crises?
Inleiding door Bregje Paulussen, crisismanagement & social media
17.15 â 17-45 Discussie
17.45 â 18.00 Afronding, conclusies
18.00 â 18.30 Netwerkborrel
Syntens