Hampshire zet in op online reputatie management
Persbericht van Hampshire Hospitality & Leisure
Hampshire Hospitality is sinds deze maand gestart met de software van
Olery om haar activiteiten op het gebied van online reputatie
management te versterken.
Na een testperiode van drie maanden is Hampshire een samenwerking
aangegaan met Olery voor een periode van een jaar. Via de software
Olery Reputation, die Olery aan een groot deel van de Hampshire hotels
levert, hebben hotelmanagers de mogelijkheid real-time op de hoogte te
blijven van alle review- en social media berichten die worden geplaatst
en wordt dit vergeleken met omliggende concurrenten. Tevens wordt
centraal vanuit het groepsdashboard de online reputatie van de
Hampshire licentiehotels nauwkeurig gemonitord door de verfijnde
techniek van Olery Groups die Olery levert.
"Na een succesvolle pilot is met veel enthousiasme de samenwerking
voortgezet. Reviews en social media zijn tegenwoordig een belangrijk
onderdeel geworden van het aankoopproces op de online
distributiekanalen. Met Olery zijn wij nu beter in staat deze berichten
te monitoren en daardoor sneller pro-actief te reageren. In de komende
maanden wordt er zelfs gewerkt aan een tool van Olery, genaamd Olery
Feedback, om reviews al tijdens het verblijf van de gast via tablets en
smart phones te ontvangen, waardoor het serviceniveau in de hotels naar
een nog hoger service niveau getild kan worden." aldus Ewoud Frielink,
verantwoordelijk voor de e-commerce activiteiten binnen Hampshire.
Kim van den Wijngaard, CEO van Olery Reputation is verheugd over de
samenwerking met Hampshire; "Na een pilotperiode met een aantal
Hampshire hotels, kunnen we nu onze tool aanbieden aan de gehele groep.
De Hampshire hotels zijn vaak uniek in hun soort en het is daarom ook
goed om te merken dat elk hotel (van stadshotel tot klein boutique
hotel) het nuttig vindt om met Olery te werken."
Hampshire Hospitality is een geïntegreerd hotelexploitatie-,
management- en franchisebedrijf, opgericht in 2001. Een groeiend aantal
hotels in Nederland en daarbuiten sluit zich aan bij Hampshire
Hospitality of Historic Hotels of the Benelux. Zie voor een overzicht
van alle aangesloten hotels www.hampshire-hotels.com en
www.historichotelsbenelux.com. Bel voor reserveringen, informatie over
arrangementen of brochures naar: Hampshire Hospitality / Historic
Hotels of the Benelux 035 - 672 00 77 of bezoek de websites. De groep
kent vier merknamen: het topsegment de viersterren plus hotels
'Hampshire Classic' en de historische vier- en vijfsterren bedrijven
'Historic Hotels of the Benelux', de viersterren 'Hampshire Hotels' en
de comfortabele driesterren 'Hampshire Inns'.
Olery is een initiatief van Kim van den Wijngaard en Peter Boermans.
Bij de ontwikkeling van Olery Reputation, Groups en Feedback is voor de
wetenschappelijke onderbouwing nauw samengewerkt met de Vrije
Universiteit in Amsterdam. Alle producten worden aangeboden middels een
zogenoemd SaaS-model (lees: via het internet). Hierdoor worden hotels
niet geconfronteerd met hoge investeringskosten. Individuele hotels
kunnen met Olery Reputation al deelnemen vanaf EUR 50,-/maand . Olery
houdt ook niet van lange termijn contracten, dus opzeggen kan per
maand. Bel voor meer informatie naar: 020- 752 0316 of bezoek de
website: www.olery.com
*
Links:
http://www.hampshire-hotels.com
Razende Robot Reporter