Hampshire zet in op online reputatie management

Persbericht van Hampshire Hospitality & Leisure

Hampshire Hospitality is sinds deze maand gestart met de software van Olery om haar activiteiten op het gebied van online reputatie management te versterken.

Na een testperiode van drie maanden is Hampshire een samenwerking aangegaan met Olery voor een periode van een jaar. Via de software Olery Reputation, die Olery aan een groot deel van de Hampshire hotels levert, hebben hotelmanagers de mogelijkheid real-time op de hoogte te blijven van alle review- en social media berichten die worden geplaatst en wordt dit vergeleken met omliggende concurrenten. Tevens wordt centraal vanuit het groepsdashboard de online reputatie van de Hampshire licentiehotels nauwkeurig gemonitord door de verfijnde techniek van Olery Groups die Olery levert.

"Na een succesvolle pilot is met veel enthousiasme de samenwerking voortgezet. Reviews en social media zijn tegenwoordig een belangrijk onderdeel geworden van het aankoopproces op de online distributiekanalen. Met Olery zijn wij nu beter in staat deze berichten te monitoren en daardoor sneller pro-actief te reageren. In de komende maanden wordt er zelfs gewerkt aan een tool van Olery, genaamd Olery Feedback, om reviews al tijdens het verblijf van de gast via tablets en smart phones te ontvangen, waardoor het serviceniveau in de hotels naar een nog hoger service niveau getild kan worden." aldus Ewoud Frielink, verantwoordelijk voor de e-commerce activiteiten binnen Hampshire.

Kim van den Wijngaard, CEO van Olery Reputation is verheugd over de samenwerking met Hampshire; "Na een pilotperiode met een aantal Hampshire hotels, kunnen we nu onze tool aanbieden aan de gehele groep. De Hampshire hotels zijn vaak uniek in hun soort en het is daarom ook goed om te merken dat elk hotel (van stadshotel tot klein boutique hotel) het nuttig vindt om met Olery te werken."

Hampshire Hospitality is een geïntegreerd hotelexploitatie-, management- en franchisebedrijf, opgericht in 2001. Een groeiend aantal hotels in Nederland en daarbuiten sluit zich aan bij Hampshire Hospitality of Historic Hotels of the Benelux. Zie voor een overzicht van alle aangesloten hotels www.hampshire-hotels.com en www.historichotelsbenelux.com. Bel voor reserveringen, informatie over arrangementen of brochures naar: Hampshire Hospitality / Historic Hotels of the Benelux 035 - 672 00 77 of bezoek de websites. De groep kent vier merknamen: het topsegment de viersterren plus hotels 'Hampshire Classic' en de historische vier- en vijfsterren bedrijven 'Historic Hotels of the Benelux', de viersterren 'Hampshire Hotels' en de comfortabele driesterren 'Hampshire Inns'.

Olery is een initiatief van Kim van den Wijngaard en Peter Boermans. Bij de ontwikkeling van Olery Reputation, Groups en Feedback is voor de wetenschappelijke onderbouwing nauw samengewerkt met de Vrije Universiteit in Amsterdam. Alle producten worden aangeboden middels een zogenoemd SaaS-model (lees: via het internet). Hierdoor worden hotels niet geconfronteerd met hoge investeringskosten. Individuele hotels kunnen met Olery Reputation al deelnemen vanaf EUR 50,-/maand . Olery houdt ook niet van lange termijn contracten, dus opzeggen kan per maand. Bel voor meer informatie naar: 020- 752 0316 of bezoek de website: www.olery.com

*

Links:
http://www.hampshire-hotels.com



Razende Robot Reporter