Ingezonden persbericht
1 maart 2011
Mirjam Soeterbroek benoemd als directeur Marketing & Communicatie
Het College van Bestuur van Hogeschool Utrecht heeft mr. M.C.H. (Mirjam) Soeterbroek benoemd als stafdirecteur Marketing & Communicatie. Mirjam Soeterbroek neemt per 1 april 2011 de taken over van de huidige interim directeur, Marsha Tatipikalawan.
Mirjam Soeterbroek is sinds 2006 werkzaam bij DHV als Head of Corporate Communications en heeft daarvoor gewerkt als Manager Marketing & Communications bij Capgemini. 'Het bachelor en masteronderwijs bevindt zich momenteel in een wereld van dynamiek. De ambitie van de Hogeschool Utrecht om zich sterker en onderscheidend als University of Applied Sciences te profileren, spreekt mij aan. Het gaat daarbij enerzijds om de meest aantrekkelijke product-marktcombinaties en anderzijds om een grotere zichtbaarheid en een sterkere reputatie. Ik zie het als een uitdaging om daaraan, met mijn ervaring in het bedrijfsleven, een waardevolle bijdrage te leveren.'
Over Hogeschool Utrecht
Hogeschool Utrecht (HU) is een kennisorganisatie die door hoogwaardig onderwijs en onderzoek werkt aan innovatie en professionalisering van de beroepspraktijk en aan de persoonlijke ontwikkeling van talent. De 3.200 medewerkers van de HU verzorgen hoger onderwijs voor 39.000 studenten via 68 bachelors en 24 masters. Promoverende docenten en excellente studenten verrichten toegepast onderzoek onder leiding van ruim 40 lectoren en geclusterd in 6 kenniscentra. Hogeschool Utrecht heeft vestigingen in Utrecht en Amersfoort.
Ingezonden persbericht