Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Jobcall treedt toe tot de WGCC
maandag 28 februari 2011
Leidschendam, 28 februari 2011 - Jobcall treedt toe tot de WGCC.
Jobcall verzorgt vanuit twee eigen contactcenters in Amsterdam en
Groningen hoogwaardige contactcenterdiensten voor diverse
opdrachtgevers. Dit zijn zowel business - to - business als business -
to - consumer projecten. Daarnaast levert Jobcall personeel aan diverse
contactcenters in de genoemde plaatsen. Naast inbound projecten heeft
Jobcall ook diverse outbound projecten voor haar medewerkers.
Jobcall heeft maatschappelijke verantwoordelijkheid hoog in het vaandel
staan. Samen met haar businesspartners creëert Jobcall een unieke kans
voor mensen die, om welke reden dan ook, even langs de zijlijn hebben
gestaan. Mensen die weer willen deelnemen aan het arbeidsproces. Mensen
die zakelijk, professioneel communiceren tot hun vak willen en kunnen
maken. Mensen die met veel enthousiasme er weer voor gaan. Directeur
Geert van Ouwerkerk is niet alleen van mening dat die mensen een
serieuze kans verdienen maar ook dat de branche die mensen hard nodig
heeft.
WGCC
De Werkgeversvereniging Contact Centers (WGCC) vertegenwoordigt de
facilitaire contactcenters, die in opdracht van bedrijven en
(overheids)organisaties customer management dienstverlening verzorgen.
De WGCC representeert de Nederlandse topbedrijven op het gebied van
klantcontact. Kwaliteitsbewaking is voor deze jonge en snelgroeiende
sector van groot belang. De leden van de WGCC onderscheiden zich op dat
gebied door de eisen die aan hen gesteld worden: jaarlijks worden de
aangesloten bedrijven geaudit voor het WGCC Quality Membership. In 2012
gaat WGCC samen met de Vereniging Contactcenters Nederland samen verder
als Klantenservice Federatie.