Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Jobcall treedt toe tot de WGCC

maandag 28 februari 2011

Leidschendam, 28 februari 2011 - Jobcall treedt toe tot de WGCC. Jobcall verzorgt vanuit twee eigen contactcenters in Amsterdam en Groningen hoogwaardige contactcenterdiensten voor diverse opdrachtgevers. Dit zijn zowel business - to - business als business - to - consumer projecten. Daarnaast levert Jobcall personeel aan diverse contactcenters in de genoemde plaatsen. Naast inbound projecten heeft Jobcall ook diverse outbound projecten voor haar medewerkers.

Jobcall heeft maatschappelijke verantwoordelijkheid hoog in het vaandel staan. Samen met haar businesspartners creëert Jobcall een unieke kans voor mensen die, om welke reden dan ook, even langs de zijlijn hebben gestaan. Mensen die weer willen deelnemen aan het arbeidsproces. Mensen die zakelijk, professioneel communiceren tot hun vak willen en kunnen maken. Mensen die met veel enthousiasme er weer voor gaan. Directeur Geert van Ouwerkerk is niet alleen van mening dat die mensen een serieuze kans verdienen maar ook dat de branche die mensen hard nodig heeft.

WGCC
De Werkgeversvereniging Contact Centers (WGCC) vertegenwoordigt de facilitaire contactcenters, die in opdracht van bedrijven en (overheids)organisaties customer management dienstverlening verzorgen. De WGCC representeert de Nederlandse topbedrijven op het gebied van klantcontact. Kwaliteitsbewaking is voor deze jonge en snelgroeiende sector van groot belang. De leden van de WGCC onderscheiden zich op dat gebied door de eisen die aan hen gesteld worden: jaarlijks worden de aangesloten bedrijven geaudit voor het WGCC Quality Membership. In 2012 gaat WGCC samen met de Vereniging Contactcenters Nederland samen verder als Klantenservice Federatie.