Ingezonden persbericht


Persbericht

Estelle Gullit terug bij Beau Monde met haar eigen rubriek 'Estelle's Stage'

Hoofddorp, 27 januari 2011 - Terwijl haar man Ruud aan de slag is gegaan als voetbalcoach in Tsjetsjenië, bereidt Estelle zich voor op een nieuwe uitdaging in haar leven: ze gaat aan de slag bij Beau Monde. Voor een nieuwe rubriek in het glamourmagazine, getiteld 'Estelle's Stage', gaat de voetbalvrouw zich oriënteren op de arbeidsmarkt. In de vorm van een stage gaat ze bij bekende mensen in allerlei verschillende beroepen in de leer. Zo zal ze een dag meelopen met een bekend politicus, toneelacteur, internationaal vermaarde dj, topkok, topdesigner en nog veel meer. Estelle over haar nieuwe job: 'Ik heb er zó veel zin in. Ik ben bijna 33 en het is tijd dat ik zelf wat neer ga zetten.'

Estelle Gullit werkte al eerder bij Beau Monde, totdat ze drie jaar geleden stopte om met haar man Ruud en de kinderen naar Los Angeles te verhuizen. Fungeerde ze toen als interviewer van beroemde mannen uit binnen- en buitenland (onder wie Robbie Williams, Enrique Iglesias, Lionel Richie, Jan Peter Balkenende, Anthonie Kamerling, Marco Borsato), nu moet Estelle dus écht aan het werk! Estelle: 'Van Karl Lagerfeld tot Mark Rutte, ik kan niet wachten om over hun schouders mee te loeren! Wie weet ontdek ik zo een geheel nieuw vakgebied, waarin ik me verder wil ontwikkelen!'

Meer over Estelle's nieuwe uitdaging leest u in de nieuwe Beau Monde waarin ze voor het eerst écht uit de doeken doet waarom ze Ruud niet achterna reist naar Grozny.

De nieuwe Beau Monde ligt vanaf 2 februari in de winkels. Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital = Sanoma Media Netherlands Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital gaan per 5 april 2011 één naam hanteren: Sanoma Media Netherlands. Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste Mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland.

Sanoma heeft een rijk portfolio met meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital vind je op www.sanoma-uitgevers.nl of www.sanomadigital.nl.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomaNL