UPC N.V.
UPC doneert EUR 10,- per abonnement op digitale tv aan 3FM Serious Request
In kader van 3FM Serious Request treedt DI-RECT op in UPC Center
Eindhoven
Amsterdam, 13 december 2010 - Tijdens 3FM Serious Request doneert UPC
Nederland EUR 10,- per abonnement op UPC Digitale TV dat in die week
wordt afgesloten in een van haar elf Centers. UPC maakt ook dit jaar
weer de huiskamerconcerten mogelijk. Als onderdeel daarvan speelt
DI-RECT donderdagavond 23 december live in het UPC Center in Eindhoven.
Traditiegetrouw maakt UPC het voor digitale televisieabonnees mogelijk
om te doneren aan 3FM Serious Request via de UPC afstandsbediening.
Van zaterdag 18 december 20.00 uur tot vrijdag 24 december 22.00 uur
zendt UPC 3FM Serious Request live en 24 uur per dag uit via 101TV en
op de digitale kanalen 14 en 117. Alle digitale televisie klanten van
UPC kunnen in ruil voor een donatie via die kanalen 24 uur per dag
muziek aanvragen. Het aanvragen en doneren gebeurt via de rode knop op
de UPC afstandsbediening. In slechts enkele stappen geven klanten aan
welk nummer zij willen horen en welk bedrag zij aan weeskinderen door
aids willen doneren.
Optreden DI-RECT
Klanten die via de rode knop op de UPC afstandsbediening doneren, maken
automatisch kans op het winnen van een live optreden van DI-RECT; een
van de beste rockbands van Nederland. De band geeft dit optreden op
donderdag 23 december in de avond in het UPC Center in Eindhoven. In de
middag houden zij er een signeersessie. Iedere dag van de actie kunnen
luisteraars via de speciale 3FM Serious Request veiling bieden op een
artiest, zoals Waylon en The Opposites, die vervolgens thuis een
concert komt geven. Een van die concerten mag UPC aan een van haar
klanten aanbieden.
EUR10,- per abonnement op UPC Digitale TV
Niet alleen maakt UPC het mogelijk dat haar klanten eenvoudig kunnen
doneren. UPC Nederland doneert tijdens 3FM Serious Request EUR 10,- per
abonnement op UPC Digitale TV dat in die week in haar winkels wordt
afgesloten.
UPC steunt voor het vierde jaar 3FM Serious Request. UPC probeert
hierbij om steeds op onderscheidende wijze bij te dragen aan deze actie
en om elk jaar zoveel mogelijk geld voor 3FM Serious Request op te
halen. Dit jaar vraagt3FM Serious Request aandacht voor de stille
slachtoffers van aids in Afrika. Dat zijn kinderen. Met het verlies van
hun ouders verliezen zij hun toekomst en daar willen 3FM en het Rode
Kruis iets aan doen.
Over UPC Nederland
UPC is met 9,1 miljoen klanten het grootste kabel- en mediabedrijf van
Europa. UPC (www.upc.nl) is in Nederland toonaangevend op het gebied
van televisie, breedbandinternet en digitale telefoniediensten. UPC
biedt in Nederland twee miljoen klanten toegang tot de wereld van
televisie. Hiervan hebben 711.000 klanten voor digitale televisie
gekozen. UPC heeft in Nederland 708.000 breedbandinternet klanten en
bedient 600.000 digitale telefonieklanten (cijfers per 30 september
2009). Het bedrijf wordt gedreven door de visie dat iedereen,
onafhankelijk van aanwezige kennis of vaardigheden, toegang heeft tot
de verrassende, maar complexe digitale wereld.
Noot aan de redactie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
UPC Nederland
Ronald Sutmuller
Senior Press Officer
T: 020 775 55 97
M: 06 28 90 48 02
E: rsutmuller@upc.nl
W: www.upc.nl