Zoom.nl organiseert Zoom.experience 09 met ruim 100fotografieworkshops

15/06/2009 13:33

IDG Nederland

Voor de derde achtereenvolgende keer organiseert Zoom.nl op 31 oktober en 1 november 2009 in de Utrechtse Jaarbeurs de Zoom.experience. Met ruim honderd workshops en lezingen van toonaangevende fotografen, spectaculaire fotomomenten en interessante productpresentaties is dit Nederlands grootste fotografie-evenement. Het is dé plek voor iedereen die iets heeft met fotografie. Voor zowel de beginnende consument als de vergevorderde amateur - er is voor ieder wat wils.

Met de aansprekende activiteiten kan de bezoeker direct aan de slag om mooie foto's te maken tijdens de Zoom.experience. Er vinden doorlopend interessante workshops over fotografie en fotobewerking plaats. Talenten worden ontdekt tijdens de portfolio-reviews waarbij deelnemers eigen werk presenteren aan de jury. Vanzelfsprekend zijn alle grote merken vertegenwoordigd op de Zoom.experience, en wordt de bezoeker bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen op fotografiegebied. Meer informatie over de Zoom.experience is te vinden op www.zoomexperience.nl.

Over Zoom.nl

Zoom.experience wordt georganiseerd door Zoom.nl, een uitgave van IDG Nederland. Zoom.nl is Nederlands grootste platform voor digitale fotografie en video. Het kent een unieke wisselwerking tussen website, tijdschrift en video-dvd. De online diensten zijn de spil en bieden bezoekers een platform waar zij foto's kunnen delen, bekijken, beoordelen en becommentariëren. Het maandelijkse tijdschrift geeft als verlengstuk van de site bezoekers een leidende rol in de inhoud. Zo worden voor elke uitgave meer dan honderd lezersfoto's gebruikt bij cursussen, interviews en workshops. Zoom.nl neemt daarmee een unieke positie in het bladenlandschap in. Geen enkel Nederlands tijdschrift betrekt de doelgroep zo actief bij de samenstelling van de inhoud. Met een betaalde oplage van 58.701 exemplaren (bron: HOI Q4, 2008) is Zoom.nl met afstand marktleider in het segment fotobladen. De online community van Zoom.nl bestaat inmiddels uit meer dan 55.000 actieve, geregistreerde leden.

Over IDG

IDG Nederland is een vestiging van de International Data Group (IDG), 's werelds grootste en meest toonaangevende multimediabedrijf in de ICT-branche. IDG is een 'webcentric company', met meer dan 450 websites. Zo'n 140 miljoen mensen lezen één of meer van IDG's 300 ICT-tijdschriften en -kranten, die in 85 landen worden uitgegeven. Andere producten en diensten die IDG wereldwijd aanbiedt, zijn 470 onderzoekprogramma's voor verschillende (ICT-) marktsegmenten en de organisatie van 750 technologie gerelateerde beurzen en conferenties.

IDG Nederland bedient duidelijk gesegmenteerde doelgroepen met duidelijk gepositioneerde multimediale merken. Dit zijn op de consument gerichte merken, zoals Computer!Totaal, Zoom.nl, Tips & Trucs, Gadget.nl en Gamez.nl. En op de zakelijke markt gerichte merken als Webwereld, InfoWorld, ChannelWorld, TechWorld en CIO.

Meer informatie over IDG en IDG Nederland vindt u op www.idg.com en www.idg.nl.





http://www.zoomexperience.nl