Gemeente Almere

Nationale ExpoJaarprijs 2009: Almere genomineerd

22-10-2009

Almere op de beurs De jury van de Nationale ExpoJaarprijs 2009 heeft besloten de gemeente Almere te nomineren in de categorie `Beste beurs- of eventdeelname business-to-business'. De stand op de Provada (professionele vastgoeddagen) 2009 gooide hoge ogen bij deze vakjury met haar sterke en herkenbare uitstraling gericht op kennis, ontmoeten en dialoog.

Unieke interactiviteit met doelgroep
Op de Provada 2009 heeft Almere laten zien dat beursdeelname anno 2009 niet langer bestaat uit presentaties van projecten en maquettes, maar dat persoonlijke interactiviteit met de doelgroep voor, tijdens en na de beurs de toekomst heeft. Zo hebben ruim 300 beursbezoekers in de stand meegedaan aan `Golfen in Almere'. Het resultaat was een persoonlijke videoclip te bekijken via een speciale actiewebsite (www.golfeninalmere.nl). Ook hebben meer dan 550 beursbezoekers deelgenomen aan de `Almere Challenge', een kennisquiz over Almere gespeeld via Pixman. Daarnaast werd er een mediabrede, integrale deelnamecampagne opgezet en uitgevoerd. Dit alles werd enthousiast ondersteund door onder meer burgemeester Annemarie Jorritsma. Inhoudelijkheid, interactiviteit, mediabrede integrale communicatie: Het kán in Almere!

Nationale ExpoJaarprijs
De Nationale ExpoJaarprijs beloont de meest succesvolle uitingen van live-communicatie. De doelstelling van de Nationale ExpoJaarprijs is het creëren van een positief imago voor het medium Live Communicatie als effectief marketingmiddel. De winnaars van de prijs worden op woensdag 9 december bekend gemaakt in het nieuwe Elicium van Amsterdam RAI.