Nationale ExpoJaarprijs 2009: Almere genomineerd
22-10-2009
Almere op de beurs De jury van de Nationale ExpoJaarprijs 2009 heeft
besloten de gemeente Almere te nomineren in de categorie `Beste beurs-
of eventdeelname business-to-business'. De stand op de Provada
(professionele vastgoeddagen) 2009 gooide hoge ogen bij deze vakjury
met haar sterke en herkenbare uitstraling gericht op kennis, ontmoeten
en dialoog.
Unieke interactiviteit met doelgroep
Op de Provada 2009 heeft Almere laten zien dat beursdeelname anno 2009
niet langer bestaat uit presentaties van projecten en maquettes, maar
dat persoonlijke interactiviteit met de doelgroep voor, tijdens en na
de beurs de toekomst heeft. Zo hebben ruim 300 beursbezoekers in de
stand meegedaan aan `Golfen in Almere'. Het resultaat was een
persoonlijke videoclip te bekijken via een speciale actiewebsite
(www.golfeninalmere.nl). Ook hebben meer dan 550 beursbezoekers
deelgenomen aan de `Almere Challenge', een kennisquiz over Almere
gespeeld via Pixman. Daarnaast werd er een mediabrede, integrale
deelnamecampagne opgezet en uitgevoerd. Dit alles werd enthousiast
ondersteund door onder meer burgemeester Annemarie Jorritsma.
Inhoudelijkheid, interactiviteit, mediabrede integrale communicatie:
Het kán in Almere!
Nationale ExpoJaarprijs
De Nationale ExpoJaarprijs beloont de meest succesvolle uitingen van
live-communicatie. De doelstelling van de Nationale ExpoJaarprijs is
het creëren van een positief imago voor het medium Live Communicatie
als effectief marketingmiddel. De winnaars van de prijs worden op
woensdag 9 december bekend gemaakt in het nieuwe Elicium van Amsterdam
RAI.
Gemeente Almere