Elsevier Congressen
* Vakgebieden /

* Gezondheidszorg

Masterclass Zorgmarketing Capita Selecta 2: Implementatie van marketing


* Informatie

* Programma

* Inschrijven

* Contact

* Sponsorinfo

Elsevier Congressen organiseert in samenwerking met Twynstra Gudde vier interactieve bijeenkomsten waarbij grondige onderbouwing en praktische toepassing hand in hand gaan. De onderbouwing wordt steeds geleverd door gerenommeerde docenten, de praktische toepassing is geborgd door een praktijkpanel.

De masterclasses beginnen om 16.30 uur en eindigen om 20.00 uur. Vanaf 16.00 uur ontvangen wij u graag met koffie/thee. Tijdens de masterclasses verzorgen wij soep en broodjes voor u. Indien u één van de masterclasses verhinderd bent dan kunt u zich door een collega laten vervangen.

Deze masterclasses zijn tot stand zijn gekomen in samenwerking met o.a. het VU Medisch Centrum, GGZ Dijk en Duin en het Albert Schweitzer Ziekenhuis.

Interne marketing

* Hoe krijg je marketing tussen de oren

* Hoe krijg je draagvlak en betrokkenheid voor marketing
* Hoe creëer je bewustzijn voor klanten

* Hoe betrek je zorgprofessionals bij marketing

Inrichting van de marketingfunctie

* Wat moet de marketeer doen

* Waar moet je de marketingfunctie positioneren
* Hoe richt je de marketingfunctie in

* Hoe organiseer je het stimuleren van nieuwe initiatieven

Serviceconcept

* Hoe vertaal je de marketingstrategie naar de praktijk
* Wat merkt de klant van de marketingstrategie
* Hoe geef je klantcontact ("het moment van de waarheid") de juiste lading

Randvoorwaarden voor marketing

* Hoe zorg je ervoor dat marketinginitiatieven niet worden belemmerd
* Hoe krijg je budget

* Over welk instrumentarium moet de marketeer beschikken
* Wat is de rol van management en Raad van Bestuur

Praktijkpanel
Tanja J.M. Speijer, manager afdeling MICO Zorgstroom Arjan Visscher, accountmanager zorg Diakonessenhuis Utrecht Erik G.R. Barends, projectleider marketingstrategie OLVG

Datum en locatie
10 november, NBC de Blokhoeve in Nieuwegein

Uw investering

* 4 modules: EUR 1.849,- p.p. (excl. btw)
* 3 modules: EUR 1.649,- p.p. (excl. btw)
* 2 modules: EUR 1.149,- p.p. (excl. btw)
* 1 module: EUR 5.99,- p.p. (excl. btw)

Vier gemakkelijke manieren om u aan te melden

* via het inschrijfformulier

* telefonisch: 078 625 37 77

* per fax: 078 625 38 40

* via e-mail: info.congressen@reedbusiness.nl

Annuleren alleen schriftelijk
Uw inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren. Annuleert u tot drie weken voor aanvang van de praktijkcursus, dan brengen wij EUR 75,- (excl. btw) aan administratiekosten in rekening. Meldt u zich binnen drie weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen. Overigens kunt u bij verhindering natuurlijk altijd een vervanger van uw inschrijving gebruik laten maken.

Info en aanbiedingen
Wanneer u er geen bezwaar tegen heeft, dan kunnen de door u verstrekte gegevens gebruikt worden voor het toezenden van informatie en speciale aanbiedingen door Reed Business bv (waar Elsevier Congressen onderdeel van is) en speciaal geselecteerde bedrijven. Gaat u hier niet mee akkoord, stuur dan een briefje naar Reed Business bv, afdeling CAB, Postbus 808, 7000 AV Doetinchem of bel naar 0314 - 35 83 58. Elsevier Congressen
Postbus 247
3330 AE ZWIJNDRECHT
T: +31 (0)78 - 625 37 77
F: +31(0)78 - 625 38 40
W: www.elseviercongressen.nl

Projectleider
Claudia Drost
T: +31 (0)78 - 625 38 77
Claudia.Drost@reedbusiness.nl

Projectcoördinator
Sylvie Witte
T: +31 (0)78 - 625 38 49
Sylvie.Witte@reedbusiness.nl
Is het voor uw bedrijf interessant om zich tijdens deze training te profileren? klik hier.

Voor een overzicht van onze totale aanbod kijk op www.elseviercongressen.nl/exposure.
Inschrijven