Ingezonden persbericht


In Sim opent servicepunt in Lelystad

Landelijk servicenetwerk voor zakelijke communicatie op maat altijd in de buurt

Almere, 1 februari 2008 ­ In Sim, een uniek servicenetwerk voor complete zakelijke communicatieoplossingen op maat, heeft in Lelystad een servicepunt geopend. In deze regio profiteren ondernemers nu ook van een communicatieleverancier met ervaring en een compleet aanbod. De nieuwe In Sim-vestiging in Flevoland volgt op de opening van twee nieuwe servicepunten in Apeldoorn en Tilburg eind 2007. Inmiddels zijn er tien In Sim-servicepunten in Nederland. In Sim levert de GSM-, GPRS-, UMTS-, SSL- en DSL-services van KPN en Galaxy Business Networks, en biedt zakelijke klanten daarmee oplossingen op maat, inclusief inbouw en onderhoud.

"Ondernemers, van mkb tot zzp, willen het liefst dat hun leveranciers om de hoek zitten. Dat geldt zeker voor mobiele communicatie. Juist ook in een regio als Flevoland, die sterk in ontwikkeling is, zowel voor wat betreft bedrijvigheid als voor wat betreft uitbreiding van de infrastructuur. Ons hoofdkantoor zit in Almere, dus dan is de opening van een servicepunt in Lelystad een logische stap. We kennen die regio goed en weten wat ondernemers bezighoudt. We streven naar een uitgebreid netwerk van regionale servicepunten dichtbij de klant en op goed bereikbare locaties", zegt Job Kunst, Managing Director van de Galaxy Group, waarvan In Sim deel uitmaakt.

Ron Koperdraad, shopmanager van In Sim Lelystad: "Ondernemers in de omgeving Lelystad waren voor een businesspoint veelal aangewezen op Zwolle. Dat is nu voorbij. Wij bieden via In Sim nu communicatieoplossingen op maat via een 'single point of contact' en gewoon vanuit Lelystad zelf. Grote en kleine organisaties kunnen nu voor al hun communicatiebehoeften bij ons terecht. Van een abonnement voor mobiele telefonie en mobiele toegang, het bedrijfsnetwerk tot en met een voertuigvolgsysteem. Dit alles inclusief advies en installatie."

Naast een shop beschikt het nieuwe servicepunt in Lelystad over een inbouwstation waar gekwalificeerde installateurs carkits, boordcomputers en voertuigvolgsystemen inbouwen. Zo nodig kan dit ook op locatie binnen Nederland gebeuren. Zelfs buiten kantooruren kunnen ondernemers bij In Sim terecht. Via de webshop op www.insim.nl zijn telefoontoestellen, carkits en andere accessoires te bestellen. Daarnaast is er Mijn In Sim. Via dit online managementplatform kunnen ondernemers hun eigen communicatiemiddelen 24 uur per dag beheren. Dit biedt klanten altijd inzicht in abonnementen en apparatuur, inclusief toestellen en carkits, maar ook in de kosten.

Het concept van In Sim gaat uit van landelijke dekking zodat klanten in geheel Nederland terechtkunnen voor service en ondersteuning. Daarom wil de organisatie op korte termijn een netwerk van een veertigtal In Sim-vestigingen realiseren. Een deel daarvan zal in eigen beheer zijn. Voor andere locaties wordt nauw samengewerkt met gekwalificeerde partners.

In Sim
In Sim, onderdeel van de Galaxy Group, staat voor zakelijke communicatie op maat ­ mobiel en vast. Het samenwerkingsverband van specialisten in tele- en datacommunicatie leidt tot geïntegreerde communicatieoplossingen op maat voor grote en kleine organisaties. Het In Sim-aanbod is gebaseerd op het portfolio van KPN. In Sim biedt maximale transparantie met één maandelijkse factuur met een gedetailleerd overzicht van alle communicatiekosten. Bovendien beschikt In Sim over een landelijk dekkend netwerk van servicepunten.