Ingezonden persbericht
persbericht
Slam!fm heeft weg omhoog gevonden!
Hilversum, 15 maart 2007 - Het marktaandeel van SLAM!FM stijgt! In de kerndoelgroep 16 tot 24 jarigen is het marktaandeel gestegen met 25% naar 6,6%. In de doelgroep 20 tot 34 jarigen is het marktaandeel maar liefst 34% toegenomen! Het weekbereik van SLAM!FM groeide explosief met 91.000 extra luisteraars en bereikte het hoogste absolute aantal luisteraars in het bestaan van SLAM!FM.
Jacqueline Bierhorst, algemeen directeur SLAM!FM: "Binnen SLAM!FM wordt ontzettend hard gewerkt door iedereen om voor jong Nederland het beste radiostation te worden. We hebben echt een eigen geluid. Het radiolandschap zit redelijk vast en aanvankelijk zat er weinig beweging in de luistercijfers. Ik ben er trots op dat we na een relatief korte periode toch al kunnen zien dat de weg omhoog is ingezet en het marktaandeel onder jongeren groeit."
De populariteit van SLAM!FM neemt toe. Niet alleen zit het radiostation in de lift, maar is SLAM! ook gestart met het interactieve jongeren tv-kanaal SLAM!TV, dat via www.slamfm.nl overal en altijd te bekijken is. Ook is SLAM! gestart met het user generated content platform waarbij jongeren eigen filmpjes kunnen uploaden. Over enkele weken kunnen deze filmpjes zelfs op SLAM!TV uitgezonden worden. SLAM!TV heeft tot doel uit te groeien tot de kweekvijver van jong en creatief talent.
SLAM!FM is een multimediaal platform voor jongeren. Met radio, televisie, online, evenementen, consumenten producten en mobiele activiteiten staat SLAM!FM voor de nieuwste muziek en entertainment met lef.
Noot voor de redactie,