Ingezonden persbericht

D-reizen kiest Zoom.in voor zomervakantie campagne

AMSTERDAM, 20051130 -- D-reizen, een van de grootste aanbieders van reizen op internet, gaat adverteren op het grootste online video netwerk - Zoom.in. De (zomer)vakanties voor 2006 van D-reizen worden vóór het Zoom.in nieuws onder de aandacht gebracht door middel van commercials en response mogelijkheden naar de eigen website.


D-reizen zal een tweetal campagnes voeren, gericht op gezinnen met kinderen die aan de bouwvak vakantie gebonden zijn. Voor hen is het boeken van een vakantie heel vroeg in het jaar interessant, omdat er dan nog heel veel keus is. Bovendien zijn aantrekkelijke kortingen te verkrijgen bij het vroeg boeken van reizen. Belangrijke motivatie om Zoom.in in te schakelen is ook om meer ervaring op te doen met advertising voor streaming video nieuws online.
De campagne heeft als doel om extra bezoekers naar de actiesite van D-reizen te trekken.
Zoom.in verzorgt het videonieuws voor meer dan 50 vooraanstaande websites, waaronder De Telegraaf, Voetbal International, Versatel, Chello en De Volkskrant. Daarnaast levert Zoom.in videonieuws via UMTS van alle grote telecom bedrijven. Inmiddels kijkt bijna de helft van Nederland regelmatig naar videonieuws op internet variërend van binnenlands, buitenlands en economisch nieuws tot sport, entertainment en filmnieuws.