Ingezonden persbericht


Kruidvat gaat beleveniscadeaus aanbieden

Renswoude, 30 november 2005

Kruidvat gaat vanaf 5 december 2005 cadeaubonnen voor belevenissen aanbieden. In de 700 vestigingen van de drogisterijketen kunnen klanten heel eenvoudig een origineel cadeau zoals een dagje dierentuin, sportduiken of een saunabezoek kopen en cadeau geven.

Het assortiment van Kruidvat blijft verrassend. Nu kunnen klanten ook bij de drogisterijketen terecht voor cadeaubonnen. De bonnen heten Give & Do en bevatten twaalf belevenissen in één cadeau. Pretpark of Philharmonisch orkest? Skiën of strandzeilen? De ontvanger kiest zelf waarop hij getrakteerd wil worden.

Met het op een laagdrempelige manier aanbieden van leuke evenementen speelt Kruidvat in op de trend dat mensen zelf willen kiezen. Uit onderzoek blijkt dat de cadeaubon dit jaar met de feestdagen zelfs bovenaan de verlanglijstjes staat.

Give & Do is ontwikkeld in samenwerking met Pluimen en exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat.

Over Kruidvat
Kruidvat maakt in Nederland samen met Trekpleister en ICI PARIS XL onderdeel uit van A.S. Watson (Health & Beauty Continental Europe). De A.S. Watson Group is de internationale retail- & productieketen van het conglomeraat Hutchison Whampoa Limited uit Hongkong.

Over Pluimen
Pluimen geeft sinds 1997 beleveniscadeaus 'de Pluim' uit aan bedrijven en particulieren. Pluimen is toonaangevend als het gaat om creatieve belevenismomenten en marktleider op het gebied van beleveniscadeau's en eigen keuze cadeau's. De belevenis als geschenk wordt steeds vaker ingezet door de meest uiteenlopende bedrijven.


Noot voor de redactie,