Ingezonden persbericht



Carp verschijnt eenmalig papiervrij en multimediaal

Amsterdam, 27 november 2005 - Magazine Carp verschijnt op 30 november eenmalig in een digitale editie onder de naam Carplay. Abonnees krijgen een papieren teaser thuisgestuurd, de volledige inhoud kunnen zij slechts via de speciale website, op www.carplay.nl, tot zich nemen. Nu kranten televisiezenders starten en party-organisatoren triple play glossy's produceren, besloot ook de Carp-redactie zich te wagen aan de technische wonderwereld van podcasts, weblogs, vloggoeroe's en mini-docufilms. Dus ondergaat het blad eenmalig een papiervrije gedaanteverwisseling op internet, hierna verschijnt het gewoon weer in papieren vorm. Aan de hand van het thema metamorfose laat televisie styliste Janet Dunning (RTL4 TV Makelaars) zien hoe je een grauwe kantoortuin kunt pimpen, vertellen BN'ers als Fokke en Sukke-tekenaar Jean Marc van Tol en polsstokhoogspringer Rens Blom over de grootste verandering in hun leven, legt The Edge van U2 uit hoe hij zijn unieke studiogeluid vertaalt naar een live stadionconcert en maken we een audiospeurtocht naar Bill Clintons favoriete restaurant.

Verder in Carp #19, de multimedia-special:

- NUHR-cabaretier en #FM-columnist Joep van Deudekom laat zijn sporen na op Carplay.nl
- Podcastpater Roderick Vonhogen wil niet de predikant uithangen maar zijn luisteraars entertainen

Aromedia
Aromedia is uitgever van de merken B-Zik, TKMST, Sum en Carp. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda's, websites en cd-rom's. Tevens organiseert Aromedia elk jaar Studie Beurs en doet ze met de TKMST Monitor onderzoek onder ruim 31.000 scholieren en studenten. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van scholieren, studenten en professionals, in de leeftijd van 11 tot 38 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.

­­­­­­­#####