Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Amsterdam, 30 november 2004
'Multimediaal geld verdienen'
Olympique - Cross Media Solutions (opgericht november 2004)
Onder de merknaam 'Olympique - Cross Media Solutions' (www.olympique.nl) lanceert Mtel een nieuw initiatief. Olympique ondersteunt bedrijven bij het vertalen van hun marketingdoelstellingen naar crossmediale concepten, om in contact te komen en te blijven met hun klanten. Daarbij combineert Olympique alle mogelijke kanalen, van online tot mobiel.
Door gerichte inzet van SMS, Internet en Voice response toepassingen ondersteunen wij onze klanten bij het optimaliseren van hun klantcontacten en creëren van nieuwe inkomstenstromen. Of 'multimediaal geld verdienen', zoals wij het noemen. Volgens Jorien Wesseling van Olympique is het voor de ondersteuning van bestaande klanten essentieel om geïntegreerde diensten te kunnen leveren. "Wij verwachten dat onze multimediale aanpak ook veel nieuwe klanten zal aantrekken."
Het bewijs hiervan zijn de diensten voor Flightstatus, waarbij een telefonische servicelijn is gecombineerd met een SMS service en mobiele WAP-site. "Door de extra mediakanalen die Olympique voor ons in aanvulling op de website www.0900vluchtinfo.nl heeft gecreëerd, kunnen onze klanten op elke door hun gekozen wijze onze vluchtinformatie afnemen", aldus Hendrik-Jan Noorderhaven van Flightstatus.
Andere klanten van Olympique zijn o.a. De Staatsloterij, ANWB, Meteo Consult, NCCW, Nestlé, MSD en diverse media- en marketing bureaus
Kortom: marketing - gedreven bedrijven kunnen vanaf nu zaken doen met slechts één aanbieder die crossmediale diensten bedenkt, levert en beheert.
Het Olympique team heeft haar kantoor in het Olympisch Stadion te Amsterdam.