ESSENT NV
http://www.essent.nl
Storing internet verbindingen @Home onder controle
Door een storing in het centrale systeem dat IP-nummers uitgeeft,
hebben klanten van @ Home sinds donderdag problemen met hun
internetverbinding ondervonden. Deze storing is afgelopen vrijdag
verholpen. Door naijleffecten is het mogelijk dat enkele duizenden
klanten alsnog last ondervinden.
@ Home beperkt de overlast zoveel mogelijk door pro actief
verbindingen die uitvallen te herstellen. Om dit efficiënt te kunnen
doen, vragen wij onze @ Home internetklanten het modem niet uit te
schakelen en de instellingen ongewijzigd te laten.
Wanneer een verbinding desondanks uitvalt, is die meestal binnen 8 uur
weer hersteld, zonder dat de klant daar iets voor hoeft te doen.
Klanten wordt daarom gevraagd het @ Home service nummer (0900 - 8112)
pas te bellen als 8 uur na verbreking van de verbinding, deze niet
weer on-line is. Klanten die al langer geen verbinding hebben, vragen
wij juist wel contact op te nemen.
Essent Kabelcom is een belangrijke speler in de
Nederlandse kabelbranche. Het bedrijf is actief op het gebied van
data- en telecommunicatie, radio, tv en internet, zowel voor de
consument als het bedrijfsleven. We hebben een dagelijks bereik van
zo'n 5 miljoen mensen in Noord-, Oost- en Zuid-Nederland via 1,7
miljoen kabelaansluitingen en zijn het tweede kabelbedrijf in
Nederland. Essent Kabelcom is een 100 % dochter van Essent N.V.,
marktleider in de Nederlandse energiemarkt en actief in de gehele
energieketen: van productie tot verkoop aan eindverbruikers. De
jaaromzet van Essent NV bedroeg in 2003 ruim 7,1 miljard euro. Bij
Essent werken 12.000 mensen. Nadere informatie: www.essentkabel.com
---
-------