Ingezonden persbericht
Planet internet introduceert inhouse service
Directe hulp bij computerproblemen
Amersfoort, 26 november 2004 -- Planet Internet introduceert een unieke dienst: InHouse Service. Hiermee zijn abonnees verzekerd van directe professionele hulp bij computerproblemen. Maar ook bij problemen met hun beeldscherm, modem, harde schijf, printer en programma's zoals Word. Als abonnees niet via de telefoon geholpen kunnen worden, komt er zo snel mogelijk een monteur langs.
Abonnees met een computerprobleem, die door de helpdesk van Planet Internet niet verder geholpen kunnen worden, worden doorverbonden met de medewerkers van InHouse Service. Zij bieden snelle en doeltreffende hulp. De dienst heeft ruime openingstijden: van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 22.00 uur, en op zaterdag en zondag tussen 10.00 en 17.00 uur.
Planet Internet biedt een abonnement op InHouse Service voor ¤ 3,95 per maand. Het gebruik van de telefonische helpdesk kost ¤ 0,10 per minuut. Als het probleem niet via de telefoon opgelost kan worden, komt er zo snel mogelijk een monteur langs. Hiervoor betaalt de abonnee ¤ 15,- per kwartier. De voorrijkosten zijn voor rekening van Planet Internet.