Ingezonden persbericht


Persbericht

HHP introduceert nieuwe draadloze imager voor retail en distributie

~ de eerste draadloze imager voor de retail- en distributiemarkt die 2D barcode en image-capture mogelijkheden biedt ~

25 november 2004 HHP voegt aan zijn IMAGETEAM"-productfamilie de IMAGETEAM" 5620 en 4620 Retail and Commercial Cordless Imager Systems toe.

Door het gebruik van draadloze imagingtechnologieën kunnen bedrijven productiviteit en klanttevredenheid verbeteren. De draadloze imagers van HHP zijn gebaseerd op de Bluetooth® Class II v1.2 technologie, waardoor ze een bereik hebben van 10 meter. Bovendien maken ze gebruik van adaptive frequency hopping voor betere prestaties in bestaande RF-omgevingen. Een Lithium Ion batterij voorziet de imager van stroom, die hierdoor tot 20.000 scans kan maken tussen twee oplaadbeurten.

De nieuwe ruwe en duurzame imagers zijn gebaseerd op HHP s exclusieve Adaptus" Imaging Technology. Dit garandeert de hoogste prestatiestandaard in vergelijking tot alternatieve op imaging of laser gebaseerde technieken, vooral als het gaat om leesbereik en leesprestaties bij barcodes van slechte kwaliteit.

De IMAGETEAM" 5620 en 4620 zijn zeer ergonomisch wat betreft de scanning en docking-functies, wat ze buitengewoon gemakkelijk in gebruik maakt. Bovendien lezen de imagers vanuit de docking stations, wat handsfree bediening mogelijk maakt en de flexibiliteit vergroot , aldus Roel Vreeburg, managing director EMEA bij HHP. Maar de 2D barcode en image-capture mogelijkheden van de IT4620 zijn het spectaculairst; die zijn uniek in een draadloos product voor de retail en distributie.

De IMAGETEAM" 5620 en 4620 Cordless Imager zijn per direct verkrijgbaar.

(240 woorden)

Bericht voor de redactie

Over HHP

HHP is een toonaangevende producent van op imaging-techniek gebaseerde oplossingen voor gegevensverzameling voor mobiele en draadloze applicaties en applicaties voor transactieverwerking, zoals barcodescanners, mobiele computers en transactieterminals.

HHP, een innovator op het gebied van data capturingproducten en -oplossingen, introduceerde in 1972 de eerste handheld barcode leespenscanner met commerciële potentie ter wereld. Sindsdien heeft het bedrijf baanbrekende en innovatieve producten op het gebied van barcode scanning op de markt gebracht, zoals lineaire en area imagers en image engines, de mogelijkheid om automatisch de juiste barcodesymbologie te selecteren, geavanceerde lineaire en 2D decoderingsalgoritmen en de eerste 2D-geschikte draagbare dataterminal ter wereld.

HHP s klantgerichtheid en haar sterke wereldwijde partnernetwerk hebben geleid tot een indrukwekkende klantenlijst. HHP mag vele bedrijven in de mobiele en industriële sector en de detailhandel tot haar klantenkring rekenen, waaronder The United States Postal Service, Heineken, Deutsche Bahn, Federal Express, Coca-Cola en Continental Airlines.

HHP is een particulier bedrijf en heeft wereldwijd meer dan 565 medewerkers in dienst. Het hoofdkantoor is gevestigd in het Amerikaanse Skaneateles Falls. Het Europese hoofdkantoor staat in Eindhoven. HHP heeft tevens kantoren in Engeland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Spanje, China (Hongkong), Japan, Brazilië en de Verenigde Staten.

Voor verder persinformatie, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met Viviane Brokerhof bij LEWIS, het IT PR bureau: Tel: +31 (0)40 235 46 00 Fax: +31 (0)40 235 46 01 E-mail: vivianeb@lewispr.com http://www.lewispr.com

All product and service names mentioned herein may be the trademarks of their respective owners.

LEWIS Global Public Relations

Petunialaan 28
5582 HA Waalre
Nederland

Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com