Ingezonden persbericht
Algemeen Dagblad, de Volkskrant, funda en Automatisering Gids geven
e-mail exploitatie uit handen aan MailMedia.
MailMedia breidt opt-in e-mail bestand uit tot 1.000.000 adressen.
Amsterdam, 25 november 2004. funda, PCM (de Volkskrant, Algemeen
Dagblad) en Ten Hagen Stam (Automatisering Gids) zijn met MailMedia in
zee gegaan voor de exclusieve exploitatie van hun opt-in e-mail
bestanden. Hiermee groeit het totale persoonsgebonden opt-in bestand
van MailMedia naar 1.000.000 unieke e-mail adressen en bouwt
MailMedia haar marktleiderschapspositie verder uit.
'Ik ben er trots op te kunnen zeggen dat al onze 1.000.000 adressen
unieke opt-in adressen zijn en ook daadwerkelijk adressen zijn van
ontvangers die ingestemd hebben commerciële berichten te ontvangen.'
aldus Johan van Mil, directeur van MailMedia. 'Mede dankzij onze
samenwerking met toonaangevende uitgeverijen als funda, PCM en Ten
Hagen Stam kunnen wij adverteerders een nog gerichter bereik
aanbieden.'
Over MailMedia
MailMedia geeft advies, ontwikkelt strategieën & creatieve concepten en
vertaalt deze door naar e-mail marketing en e-mail publishing
campagnes. In opdracht van diverse merken, bureaus en instellingen
verzorgt MailMedia Direct-e-mail, Corporate e-mail en Action e-mail. Met
haar totaal persoonsgebonden opt-in bestand van ruim 1.000.000
unieke e-mail adressen mag MailMedia zich marktleider noemen op het
gebied van e-mail marketing.