Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Top-25 Carp Coolest Company bekend

Amsterdam, 11 november 2004- De top-25 van de Carp Coolest Companies is bekend. Het zijn: 30Days, Airspray, Alphacomm Solution, Boer & Croon, Binck, Blond, Doom & Dickson, Elivio, FitOffice, Fox-it, Freaky Ice, Het Parool, Het Stormt, Holland Corporate Finance, Keja Donia, Kop of Munt, Overloaded, Paque, De Praktijk, Redactie & Co, Rosetta, Start-End, Tom-Tom, Vocognition, XS4all.

De redactie nomineert vervolgens tien bedrijven die centraal staan tijdens de uitreiking op 25 november in Mercurius te Amsterdam. De Coolest Company Award is het hoogtepunt van de viering van het vijfjarig bestaan van Carp.

De winnaar wordt door de jury gekozen. In de jury zitten dit jaar Ebru Umar (columniste), Victoria Koblenko (GTST babe en politicologe), Georgette Schlick (directeur Brunel legal), Daniëlle van Hengst (creatief directeur reclamebureau TBWA), Laura Rooseboom (investmentmanager Doen Participaties), Froke Gilsing (directeur IT- Consultant Happy Cutomers) en Dinette Bekhuis (directeur Unique Uitzendbureau). Key note speaker is Hollis Kurman (consultancybureau Auberon). Die avond wordt ook de publieksprijs uitgereikt. De winnaars uit het verleden zijn: Gamegate (2000), e-torney s (2001), PEPC (2002) en Supplair (2003). De volledige top-100 is te bekijken op Carp.nl.

Carp
Carp is het lijfblad voor hoogopgeleide professionals met een afgeronde hbo- of wo-opleiding tot en met 37 jaar en wordt verspreid in een oplage van 145.000 exemplaren. Carp informeert over alle ins en outs op het gebied van werk, loopbaan en persoonlijke ontwikkeling.

Aromedia
Aromedia is uitgever van de merken TKMST, Sum en Carp. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda s, websites en cd-rom s. Tevens organiseert Aromedia elk jaar Studie Beurs en doet ze met de TKMST Monitor onderzoek onder ruim 31.000 scholieren en studenten. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van scholieren, studenten en professionals, in de leeftijd van 11 t/m 37 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.

­­­­­­­



Ingezonden persbericht