Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Top-honderd Carp Coolest Company bekend

Amsterdam, 1 november 2004- Honderd bedrijven zijn aangemeld voor de vijfde editie van de Carp Coolest Company award. De Coolest Company is een innovatief en cool bedrijf dat een verrassend product combineert met een swingende uitstraling. Onder het motto: cool inside, cool outside bepalen Carplezers de top-25 en nomineert de redactie vervolgens tien bedrijven die centraal staan tijdens de uitreiking op 25 november in Mercurius te Amsterdam. De Coolest Company award is het hoogtepunt van de viering van het vijfjarig bestaan van Carp.

Van Beursgorilla s tot Het Parool, van Philips Consumer Health & Welness via John Doe en Boer & Croon tot de watermanagers van Paque, alle bedrijven op de longlist blinken in hun sector uit in innovativiteit. De volledige top-100 is te bekijken op carp.nl. De winnaars uit het verleden zijn: Gamegate (2000), e-torney's (2001), PEPC (2002) en Supplair (2003).

Carp
Carp is het lijfblad voor hoogopgeleide professionals met een afgeronde hbo- of wo-opleiding tot 37 jaar en wordt verspreid in een oplage van 145.000 exemplaren. Carp informeert over alle ins en outs op het gebied van werk, loopbaan en persoonlijke ontwikkeling.

Aromedia
Aromedia is uitgever van de merken TKMST, Sum en Carp. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda s, websites en cd-rom s. Tevens organiseert Aromedia elk jaar Studie Beurs en doet ze met de TKMST Monitor onderzoek onder ruim 31.000 scholieren en studenten. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van scholieren, studenten en professionals, in de leeftijd van 11 tot 37 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.

­­­­­­­#####