Ryanair

News Release

23.11.04

RYANAIR'S klantenservicestatistieken voor oktober 2004

Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, presenteert hierbij haar klantenservice-statistieken van oktober 2004. Ryanair heeft zichzelf verplicht gesteld iedere maand de consumentenstatistieken te publiceren. Deze bevestigen bovendien keer op keer dat Ryanair ook Nr.1 is op het gebied van klantenservice.

* 92,44 % van alle 16.179 Ryanair vluchten in oktober arriveerden op tijd.


* Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en blijft in 2004 de maatschappij met de minste annuleringen.


* Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,35) klacht per 1.000 passagiers.


* Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,53) tas per 1.000 passagiers.

KLANTENSERVICESTATISTIEKEN - OKTOBER 2004

2003

2004

Op-tijd vluchten* 93.11% 92.44%
Klachten per 1.000 passagiers 0.41 0.35
Bagage klachten per 1.000 passagiers 0.62 0.53
Klachten afgehandeld in 7 dagen 100% 98%


* Données contrôlées a posteriori par la CAA (Autorité Civile de l'Aviation)