News Release
23.11.04
RYANAIR'S klantenservicestatistieken voor oktober 2004
Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, presenteert hierbij haar
klantenservice-statistieken van oktober 2004. Ryanair heeft zichzelf
verplicht gesteld iedere maand de consumentenstatistieken te
publiceren. Deze bevestigen bovendien keer op keer dat Ryanair ook
Nr.1 is op het gebied van klantenservice.
* 92,44 % van alle 16.179 Ryanair vluchten in oktober arriveerden op
tijd.
* Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en blijft
in 2004 de maatschappij met de minste annuleringen.
* Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,35) klacht
per 1.000 passagiers.
* Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,53) tas per 1.000
passagiers.
KLANTENSERVICESTATISTIEKEN - OKTOBER 2004
2003
2004
Op-tijd vluchten* 93.11% 92.44%
Klachten per 1.000 passagiers 0.41 0.35
Bagage klachten per 1.000 passagiers 0.62 0.53
Klachten afgehandeld in 7 dagen 100% 98%
* Données contrôlées a posteriori par la CAA (Autorité Civile de
l'Aviation)
Ryanair