23-11-04 Operations Café : Online Advertentie-Opmaak Systemen
VEA heeft een onderzoek geïnitieerd over dit thema en de belangrijkste
bevindingen en ontwikkelingen zullen op de bijeenkomst worden
gepresenteerd door de samensteller, Peter Luit.
Aanleiding Onderzoek
veranderende workflow onder invloed van internet - digitalisering
time-to-market. snelheid van processen
Analyse voor welke type klanten een bepaalde toepassing geschikt zou
zijn, vragen vanuit leden.
Het Onderzoek: Klanten advisering, voorop lopen.
Bureaus dienen pro-actief klanten te adviseren over deze
ontwikkelingen, deze rapportage zal deze ontwikkelingen, huidig - en
toekomstige, zichtbaar maken zodat bureaus hier pro-actief op kunnen
reageren en hun klanten toegevoegde waarde kunnen bieden. Je kunt
denken aan mailing packs, van print naar online, verdere
digitalisering van communicatie-uitingen. Welke stadia in toepassingen
zijn er te vinden in de markt.
Een verdeling wordt gemaakt van high-end niveau - midrange - low-end
met bijbehorende kenmerken.
Organisatie: Commissie Operations
Voor: VEA-leden, operations, productie, traffic, studio medewerkers
Wanneer: dinsdag 23 november
Ontvangst: vanaf 17.00 uur, start 17:30 uur
Lokatie: Rosarium, Amstelpark 1, Europaboulevard, AMSTERDAM
kosten: VEA-leden gratis, BVA/GVR leden 25 euro, overigen 50 euro.
Aanmelden: Paula Buit
Vereniging van communicatie advies bureaus (VEA)