CALL4CARE

Rabobank kiest Call4Care voor personeelsaanbieding

Rabobank geeft haar voltallige personeel de mogelijkheid het goede doel te steunen met een mobiel abonnement van Call4Care.

Iedere twee jaar voorziet de Rabobank in een voordelige aanbieding van mobiele telefonie voor haar personeelsleden. Dit jaar heeft de bank onder andere gekozen voor de nieuwe aanbieder Call4Care.

Call4Care biedt een nul-euroabonnement. Abonnees kunnen hiermee voordelig bellen zonder vaste maandlasten. Hiermee combineert Call4Care de voordelen van prepaid met de tarieven van een abonnement.

15 procent van de gebruikskosten komt ten goede aan vier goede doelen. Er kan worden gekozen uit Amnesty International, Vereniging Natuurmonumenten, de Nederlandse Hartstichting en het Nederlandse Rode Kruis. Abonnees betalen hiervoor niets extras.

Michel Zwijnenberg van Call4Care: In het oerwoud van abonnementstypen en vervallende belbundels biedt Call4Care een eerlijk en transparant product waarbij kosteloos een goed doel wordt gesteund. We zijn geweldig blij dat de Rabobank op deze manier de doelstellingen van Call4Care onderschrijft.

Meer informatie vindt u op www.rabobank.nl en www.call4care.nl. Voor vragen kunt u contact opnemen met ondergetekende.


-Call4Care is een product van Stichting Call4Care. Deze organisatie heeft als doel fondsen in te zamelen voor de aangesloten goede doelen, door het aanbieden van mobiele telefonie