CALL4CARE
Rabobank kiest Call4Care voor personeelsaanbieding
Rabobank geeft haar voltallige personeel de mogelijkheid het goede
doel te steunen met een mobiel abonnement van Call4Care.
Iedere twee jaar voorziet de Rabobank in een voordelige aanbieding van
mobiele telefonie voor haar personeelsleden. Dit jaar heeft de bank
onder andere gekozen voor de nieuwe aanbieder Call4Care.
Call4Care biedt een nul-euroabonnement. Abonnees kunnen hiermee
voordelig bellen zonder vaste maandlasten. Hiermee combineert
Call4Care de voordelen van prepaid met de tarieven van een
abonnement.
15 procent van de gebruikskosten komt ten goede aan vier goede doelen.
Er kan worden gekozen uit Amnesty International, Vereniging
Natuurmonumenten, de Nederlandse Hartstichting en het Nederlandse Rode
Kruis. Abonnees betalen hiervoor niets extras.
Michel Zwijnenberg van Call4Care: In het oerwoud van abonnementstypen
en vervallende belbundels biedt Call4Care een eerlijk en transparant
product waarbij kosteloos een goed doel wordt gesteund. We zijn
geweldig blij dat de Rabobank op deze manier de doelstellingen van
Call4Care onderschrijft.
Meer informatie vindt u op www.rabobank.nl en www.call4care.nl. Voor
vragen kunt u contact opnemen met ondergetekende.
-Call4Care is een product van Stichting Call4Care. Deze organisatie
heeft als doel fondsen in te zamelen voor de aangesloten goede doelen,
door het aanbieden van mobiele telefonie