Ingezonden persbericht


Persbericht

Nieuwe Epiphany Advisor oplossingen optimaliseren bestaande CRM-systemen en investeringen

Schiphol-Rijk 19 november 2004 In antwoord op de vraag van grote consumentgerichte ondernemingen om de waarde van hun klantenrelaties te verhogen, levert CRM-leverancier Epiphany de vernieuwde en uitgebreide Epiphany Advisor. Epiphany Advisor bestaat uit de modules Epiphany Insight Advisor, Epiphany Interaction Advisor en Epiphany Lead Advisor. Deze modules leveren specifieke hoogwaardige bedrijfsprocessen om de winstgevendheid per klant te verhogen. Zij doen dit door elke interactie met de klant intelligenter te maken. Epiphany Advisor-oplossingen zijn ontworpen om extra inkomsten voor ondernemingen te genereren door bestaande klantsystemen te versterken in plaats van ze te slopen en vervangen .

Epiphany Advisor producten kunnen eenvoudig worden geïntegreerd met bestaande front end applicaties om zo gedane investeringen te borgen. Voor integratie met Siebel en Peoplesoft CRM-systemen levert Epiphany speciale Value Packs. Dit is baanbrekend in de CRM-branche. Deze Value Packs voegen meer waarde toe aan bestaande CRM-systemen van Siebel en Peoplesoft. Door de naadloze integratie beschikken de bedrijven nu over real-time analysecapaciteit bij klantprocessen. Met de Epiphany Advisor Value Packs wordt de winstgevendheid per klant verhoogd door het inbrengen van intelligentie in elke interactie met de klant, terwijl geen training of langdurige installatieprocedures noodzakelijk zijn.

Epiphany annonceert ook Epiphany Advisor for Retail Finance en Epiphany Advisor for Communications om specifieke zakelijke uitdagingen in deze branches op te lossen:


· Epiphany Advisor for Retail Finance ondersteunt retailbanken bij hun uitdaging om organische groei te bewerkstelligen via werving van nieuwe klanten en winstverhoging bij bestaande klanten. De oplossing voegt intelligente processen toe aan bestaande systemen die gebruikt worden door callcenters, IVR, website, ATM enzovoort om zo de winstgevendheid per klant te verhogen.


· Epiphany Advisor for Communications ondersteunt bedrijven bij het behouden en verhogen van hun gemiddelde inkomsten per klant. De oplossing verhoogt de winstgevendheid met gestroomlijnde call-verwerking, effectiever klantbehoud, up-sell en cross-sell aanbiedingen, en verbeterde mogelijkheden voor het inspringen op nieuwe verkoopkansen.

Epiphany heeft ons geholpen bij het verbeteren van onze algemene klantervaring , zegt Dave Lewis, CMO en IT Director bij ING DIRECT. Door intelligente aanbevelingen te doen bij klantinteractie zijn we in staat gebleken onze klantenservice te verbeteren en nieuwe inkomsten te genereren. Epiphany heeft aangetoond veel inzicht te hebben in klantbehoeften in de financiële sector en we verwachten dan ook een doorlopend succes met de nieuwe Epiphany Advisor for Retail Finance.

Met onze nieuwe Advisor oplossingen verzetten we de bakens bij de ingebruikname en implementatie van CRM-systemen , zegt Karen Richardson, CEO bij Epiphany. Epiphany Advisor oplossingen zorgen ervoor dat consumentgerichte ondernemingen hoogwaardige processen kunnen toevoegen aan bestaande systemen - en ze daarmee versterken - in plaats van ze te vervangen. Epiphany toont bedrijven een nieuwe manier om hun winstgevendheid te vergroten en klantinteracties intelligenter te maken, zonder hun bestaande toepassingen te hoeven slopen en vervangen of de gegevens te hoeven repliceren in heel de organisatie.

Epiphany Advisor oplossingen kunnen snel en eenvoudig met andere toepassingen integreren. Zo kunnen ze nieuwe mogelijkheden bieden aan consumentgerichte ondernemingen die meer omzet willen genereren uit bestaande klantcontacten en gegevens zonder de huidige systemen te hoeven vervangen. Gebaseerd op een open architectuur die samengaat met bestaande enterprise-infrastructuren bevatten de Epiphany Advisors native front-ends voor Siebel- en PeopleSoft-applicaties, met andere beschikbare client front-ends voor portals, browsers of .NET-desktops.

Over Epiphany

Epiphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing-, verkoop- en serviceoplossingen voor de grootste bedrijven, wereldwijd. Epiphany E.6 is een geïntegreerde softwaresuite die marketing-, verkoop- en servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Epiphany E.6, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te begrijpen en de beste actie te ondernemen voor een betere klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. E.Piphany s oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en eenvoudige implementaties. Daarbij zijn Epiphany-oplossingen ook naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Het wereldwijde hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux kantoor is gevestigd in Schiphol Rijk, Amsterdam.