Ingezonden persbericht
Persbericht
Epiphany levert intelligente interactie met de klant voor bestaande Siebel en Peoplesoft CRM-systemen
Integratie met Siebel en Peoplesoft haalt waardevolle informatie uit bestaande CRM-systemen en realiseert intelligente klantinteracties zonder bestaande CRM-toepassingen te hoeven slopen en vervangen
Schiphol-Rijk 19 november 2004 Epiphany Inc., (Nasdaq: EPNY), leverancier van CRM-oplossingen voor consumentgerichte ondernemingen, maakt bekend dat de nieuwe Epiphany Advisor oplossingen eenvoudig kunnen worden geïntegreerd in Siebel en Peoplesoft CRM-producten. Epiphany Advisor Value Packs leveren real-time analysecapaciteit aan klantprocessen bij bedrijven die in Siebel of Peoplesoft CRM-systemen hebben geïnvesteerd. De Epiphany Advisor oplossingen, waaronder Epiphany Insight Advisor, Epiphany Interaction Advisor en Epiphany Lead Advisor, leveren specifieke hoogwaardige businessprocessen en verhogen de winstgevendheid per klant doordat ze elke interactie met de klant intelligenter maken zonder dat nieuwe desktop-training of langdurige installatieprocedures nodig zijn.
CRM-initiatieven van ondernemingen worden belemmerd vanwege gefragmenteerde klantgegevens die zijn opgeslagen in verscheidene gescheiden systemen. Hierdoor zijn zij niet in staat een optimale strategie toe te passen tijdens de klantinteractie. Bovendien beschikken ze niet over de juiste methoden om extra omzetmogelijkheden te creëren. Bedrijven hebben oplossingen nodig die deze zaken oppakken, maar ze hebben weinig trek om bestaande toepassingen te vervangen of om te starten met kostbare, langdurige en complexe traditionele CRM-implementaties , aldus Liz Roche, analist bij de META Group. Het uitbreiden en verbeteren van bestaande klantsystemen met nieuwe CRM-oplossingen die eenvoudig zijn te integreren, snel in gebruik zijn te nemen en direct resultaat opleveren, is een veel verstandiger optie voor bedrijven die de informatie die is opgeslagen in hun huidige systemen boven tafel willen krijgen.
Dankzij de Epiphany Advisor oplossingen hebben we tien back-end Peoplesoft Vantive-systemen geïntegreerd en hebben we nu een heldere kijk op onze klanten in alle businessunits , zegt Adrian Bult, CEO bij Swisscom. We zijn nu in staat om doelgerichte up-sell of cross-sell aanbiedingen te doen tijdens de klantinteractie, zodat we onze klanten een betere ervaring en een goed gevoel geven. We hebben daarmee de loyaliteit en klanttevredenheid verbeterd.
Epiphany Advisor Value Packs for Siebel and Peoplesoft zijn gebouwd op grond van vragen uit de markt , zegt Karen Richardson, CEO bij Epiphany. Ondernemingen wensten extra waarde te genereren uit hun bestaande CRM-deployments. Door bestaande systemen te verbeteren met Epiphany Advisor oplossingen in plaats van ze te vervangen, creëren bedrijven nieuwe omzetmogelijkheden en verbeteren ze de winstgevendheid door elke klantinteractie intelligenter te maken.
Epiphany Advisor Value Packs
Epiphany Advisor Value Packs zijn voorzien van een pre-built integratie met Siebel en Peoplesoft CRM-applicaties. Epiphany Advisor oplossingen zijn gebouwd om samen te werken met een brede reeks van front-end en back-end systemen. Ze maken daarbij gebruik van de nieuwste integratietechnologie en tools. Ze bieden bedrijven een snelle en goedkope manier om hun bestaande investeringen meerwaarde te geven en snel Epiphany Advisor capaciteiten toe te voegen aan hun huidige omgeving.
De Epiphany Advisor Value Packs zijn ontworpen om samen te werken met bestaande enterprise-infrastructuren. Het resultaat is dat bedrijven hun voorheen incompatibele systemen kunnen laten samenwerken en hoogwaardige ROI businessprocessen zoals een volledig overzicht van de klant, geoptimaliseerde cross-sell en lead-management en een consistente klantervaring kunnen toevoegen, zonder dat systemen hoeven te worden vervangen. De Epiphany Advisor Value Packs for Siebel and Peoplesoft leveren het volgende:
· De mogelijkheid om in bestaande applicaties in te pluggen dankzij pre-built integratie met Siebel en PeopleSoft-applicaties.
* Native front-ends voor Siebel en PeopleSoft-applicatie. Andere client front-ends zijn beschikbaar voor portals, browsers of .NET-desktops.
· Snelle en eenvoudige data-integratie met Siebel en PeopleSoft, en extra integratie met klantgegevens vanuit vele verschillende bronnen.
Over Epiphany
Epiphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing-, verkoop- en serviceoplossingen voor de grootste bedrijven, wereldwijd. Epiphany E.6 is een geïntegreerde softwaresuite die marketing-, verkoop- en servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Epiphany E.6, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te begrijpen en de beste actie te ondernemen voor een betere klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. Epiphany's oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en eenvoudige implementaties. Daarbij zijn Epiphany-oplossingen ook naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Het wereldwijde hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux kantoor is gevestigd in Schiphol Rijk, Amsterdam.