GEERLING PROMOTIONS BV
Strijd om december-consument start nu al op straat
Speelgoedfabrikanten gaan hun klanten opzoeken
Het commerciële gevecht om de groeiende kindermarkt maakt dat de
speelgroedfabrikanten en fabrikanten van
kinderfoodproducten inventiever en directer worden in de wijze waarop
zij hun (potentiële) klanten benaderen. Eén van de steeds meer
toegepaste ontwikkelingen is, dat de klant wordt opgezocht in
warenhuizen, winkelcentra en supermarkten. Naast actieve en
frequente productreclame lijkt voor de meeste consumenten de directe
kennismaking met de producten de belangrijkste drijfveer om te kopen.
Belangrijke voorwaarden zijn echter wel, dat sprake is van deskundige
voorlichting door perfect opgeleide promotiemedewerkers.
Voor het Leiderdorpse promotiebureau Geerling Promotions BV was deze
ontwikkeling aanleiding om over te gaan tot oprichting van een nieuwe
divisie met de naam Geerling Kids Promotions. Het Leiderdorpse bedrijf
behoort met bijna 1300 medewerkers tot één van de bekendste
promotiebureaus in ons land.
Met de nieuwe bedrijfsdivisie biedt zij de fabrikanten de mogelijkheid
om hun promotie te doen ondersteunen door het inzetten van speciaal
voor kinderen opgeleide promotiemedewerkers. De promotiemedewerkers
hebben allen een achtergrond op het gebied van onderwijs en/of
kinderopvang en hebben veel ervaring op commercieel gebied.
Om de fabrikanten optimaal van dienst te kunnen zijn, is door het
bedrijf in enkele maanden tijd een omvangrijk wervings- en
opleidingsoffensief onder leraren en kinderdagverblijf opleidingen
gestart. Inmiddels kan Geerling Kids Promotions beschikken over een
omvangrijk bestand van ervaren, enthousiaste, goed opgeleide
promotiemederwerkers, die kunnen worden ingezet voor de promotie van
speelgoed en kinderfoodproducten.
Alle promotiemedewerkers zijn door de onderneming intensief getraind
in productpresentatie- en adviestechnieken. Als onderdeel van hun
opleiding namen zij deel aan diverse verkoop- en sociale
vaardigheidstrainingen en aan specifieke 'hands on trainingen' die
erop gericht zijn om zo goed mogelijk in te spelen op de wensen en
verwachtingen van zowel de branche als het kind.
Als onderdeel van haar nieuwe dienstverlening is Geerling Kids
Promotions in staat om het gehele logistieke deel van de promotie van
haar opdrachtgevers over te nemen. Daarnaast ontwerpt en verzorgt
Geerling Kids Promotions de benodigde kleding, displaymateriaal en
stands voor de promotie.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met S. van Bourgonje
071-5145453 of mailen naar info@geerling.nl
16 nov 04 09:55