Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
GRAND HOTEL OPDUIN TEXEL START SAMENWERKING
MET USP PR & COMMUNICATIE
Amsterdam, 15 november 2004... Grand Hotel Opduin op Texel heeft haar communicatie-belangen ondergebracht bij USP PR & Communicatie in Amsterdam. Het doel is om door middel van o.a. persberichten, lezersaanbiedingen, joint promotions, sponsoring en DM acties een grotere naamsbekendheid te verkrijgen binnen zowel de zakelijke als de toeristische markt.
Sinds 1934
Grand Hotel Opduin is opgericht in 1934. Na een uitgebreide renovatie afgelopen winter van de lobby, de receptie, het restaurant en de vergaderzalen en de toevoeging van de brasserie, het à la carte restaurant De Heeren XVII, het roestvrijstalen zwembad de Beauty, Wellness en Fitness, staat deze winter de restyling van de honderd kamers op de agenda. Sinds juli is het hotel het eerste in Nederland met het Europees Eco Label, waarmee het gebruik van milieuvriendelijke producten wordt benadrukt.
Onvergetelijke eilandbeleving
"Wij bieden een origineel product; wij gaan verder dan alleen gastvrij zijn, we zorgen voor een onvergetelijke eilandbeleving. Zo roken wij onze eigen zalm en drogen wij lam volgens een authentiek eigen recept", aldus de onlangs tot meest markante ondernemers van Noord-Holland verkozen Kees en Henriëtte den Ouden.
Zie voor meer informatie over Grand Hotel Opduin www.opduin.nl.
U. Spits & Putman (USP) PR en Communicatie is een onafhankelijk bureau. Het bureau bestaat ruim 11 jaar en is gevestigd aan de Brouwersgracht in Amsterdam. Naast Grand Hotel Opduin werkt USP onder meer voor Corendon vliegvakanties, Hotel blooming, Radisson SAS Hotels & Resorts, Eden Hotelgroup, Hampshire Hospitality & Leisure, Theater Tuschinski in Amsterdam, speelgoedgigant Goliath, wegolo.nl, CitySupport en Timespots. Zie voor meer informatie www.usp.nl.