Ingezonden persbericht
Mediasurface benoemt Arjen van den Akker tot corporate marketing directeur
Hilversum, 8 november 2004 - Mediasurface, leverancier van content management software, heeft Arjen van den Akker aangesteld als corporate marketing directeur. Van den Akker was tot op heden als marketing manager Benelux werkzaam bij de Nederlandse vestiging van Mediasurface.
De beursgang van Mediasurface in augustus van dit jaar heeft extra fondsen opgeleverd die mede worden ingezet voor internationale marketing. Budget wordt vrijgemaakt ter versterking van de field marketing organisatie, die zal worden geleid door de nieuwe corporate marketing directeur. Nick Bolton, die voorheen verantwoordelijk was voor zowel corporate marketing als product marketing, kan zich door de aanstelling van Arjen van den Akker nu volledig richten op de verdere ontwikkeling van de Mediasurface-productlijn.
Arjen van den Akker wordt verantwoordelijk voor corporate marketingcommunicatie voor de gehele Mediasurface-organisatie. Daarbij wordt de nadruk gelegd op de continue ontwikkeling van de merken Morello en Mediasurface in alle landen waar het bedrijf actief is. Bovendien zijn de extra marketinginspanningen belangrijk voor de realisering van verdere bedrijfsgroei.
Arjen van den Akker heeft 14 jaar werkervaring in de IT-branche in diverse functies. De afgelopen twee jaar was hij verantwoordelijk voor de marketing van het Mediasurface Benelux-kantoor.
* een hoge resolutie foto van Arjen is beschikbaar op aanvraag.
Over Mediasurface
Mediasurface (MSR) is internationaal leverancier van Enterprise Content Management software en biedt een innovatief product met zeer lage beheerkosten. Mediasurface richt zich op de combinatie van betrouwbare en schaalbare content management software met een uiterst gebruiksvriendelijke voorkant voor alle typen eindgebruikers. Daardoor wordt de Mediasurface software bij talloze klanten naar volle tevredenheid ingezet voor zeer uiteenlopende intranet-, extranet- en internettoepassingen.
Mediasurface heeft haar hoofdkantoor in Engeland en is actief in Europa en de Verenigde Staten. In Nederland heeft Mediasurface een kantoor in Hilversum. Klanten van Mediasurface in de Benelux zijn onder andere AAInterfinance, AEGON, AntoniusMesosGroep, AZG, Claritas/Acxiom, Consumentenbond, Eneco, Erasmus MC, Gasunie, GTI, Holland Casino, Inspectie van het Onderwijs, Inspectie voor de Gezondheidszorg, LUMC, NATO, Plan International, SSA Global, Toerisme Vlaanderen, Triodos Bank, VGZ-IZA en Wereldomroep.Mediasurface is beursgenoteerd op AIM markt van de London Stock Exchange, symbool MSR. Meer informatie is te vinden op http://www.mediasurface.nl
Ingezonden persbericht