Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Datum: 25 oktober 2004
Hertz viert feest op WTM 2004
Stand: Waterfront, perceel 29
Hertz, 's werelds grootste autoverhuurder, gebruikt de jaarlijkse World Travel Market 2004 als toneel voor de presentatie van haar laatste producten, speciaal gericht op de vrijetijdsmarkt. De wereldwijde beurs voor de reisindustrie vindt plaats van 8 tot 11 november in Londen.
Op de beurs viert Hertz tevens dat het bedrijf benoemd is tot Strategisch Partner van de organisatie Visit Florida. Vertegenwoordiging van Hertz zal aanwezig zijn op de Visit Florida stand om informatie te geven over het wereldwijde pre-paidprogramma van Hertz en 'NeverLost', het satteliet-navigatiesysteem dat verkrijgbaar is bij alle auto's in de VS en Canada.
Het Hertz-paviljoen zal dit jaar een internationaal tintje krijgen: elke ruimte is representatief voor één van de werelddelen waar Hertz actief is. Men kan een bezoek brengen aan onder andere Noord Amerika, het middellandse zeegebied, Azië, het Midden-Oosten, Australië en Nieuw Zeeland.
In de Hertz-strandbar is het voor bezoekers goed toeven met een glaasje Hertz-punch (een lekkere zomerse creatie, speciaal voor deze gelegenheid ontworpen) terwijl ze praten met de leden van de Nederlandse Hertz-delegatie. Onder andere zullen algemeen directeur Henk van den Helder en Leisure Sales Manager Lina Proto aanwezig zijn.
Hertz is met ruim 7000 vestigingen in meer dan 150 landen 's werelds grootste autoverhuurder.
Einde persbericht.
Ingezonden persbericht