Time : 2:41:45 PM
Date : Friday, November 05, 2004
Sender Name: i-Scoop Communicatie
DigiMedia.be promoot het gebruik van interactieve marketing door bedrijven
DigiMedia.be, de bekende Nederlandstalige website over interactieve
marketing is in een nieuw kleedje gestopt. Bovendien kondigt de
website tal van extra thema's en diensten aan.
Wat is er allemaal nieuw op DigiMedia.be? Op het eerste zicht
springen de nieuwe 'look' en de nieuwe structuur in het oog. Maar ook
de achterliggende filosofie, de ambitie en de toekomst van het
project zien er anders uit.
Oprichter Jean-Paul De Clerck: "DigiMedia.be werd oorspronkelijk
opgestart om de lacune van berichtgeving in te vullen rond
interactieve marketing en om tegelijkertijd een steentje bij te
dragen tot het informeren van marketeers over wat de interactieve
marketing allemaal vermag voor hen. In deze tweede faze trekken we
het onderwerp open van interactieve marketing in de strikte zin van
het woord naar alle raakvlakken tussen interactieve technologie
enerzijds en sales, marketing en media anderzijds."
Informeren en confedereren
"Naast deze uitbreiding van de thematiek komen er ook tal van nieuwe
diensten die met de regelmaat van een klok zullen worden gelanceerd
tussen nu en de jaarwisseling. Op het menu: een downloadcenter, XML
newsfeeds, interactieve marketing cases, een uitgebreide databank
metrics, nieuwe columnisten, jobadvertenties, een uitgewerkte agenda
en zo voort en zo verder. Het opzet van de site blijft evenwel
dezelfde: informeren.
En meer dan ooit ook confedereren.Het is immers onze overtuiging dat
een markt die hooguit enkele procentjes groot is moet blijven
informeren en 'evangeliseren'. En dat betekent in de eerste plaats
samenwerken om aan adverteerders uit te leggen hoe ze creatief en
efficiënt kunnen zijn op het net en om op die manier de te verdelen
koek van de interactieve marketing te vergroten.