HOME OVER CASEMA ZAKELIJKE DIENSTEN PRODUCTEN &
BESTELLEN ABONNEESERVICE KLANTENSERVICE
04-11-2004
Actie KPN-XS4all voor de deur van Casema bevestigt angst voor
kabelsector
Volgens kabelbedrijf Casema is de wervingsactie die het KPN-bedrijf
XS4all vanochtend hield voor het Casema-hoofdkantoor onderdeel van een
wanhoopspoging om een inferieur televisieproduct te slijten en de
groei van kabelinternet te stoppen.
âWij zijn er eigenlijk wel trots op dat KPN-XS4all dit soort acties
moet voeren om tenminste een paar klanten te krijgenâ zegt Jos
Molenkamp, CEO van Casema. âWij hebben al eerder geroepen dat de klant
uiteindelijk profiteert van marktwerking, iets dat nog duidelijker
wordt als Casema binnenkort haar telefonieproduct lanceert.â Hij
vervolgt: âTen aanzien van digitale televisie heeft KPN natuurlijk het
probleem dat wij vanaf januari volgend jaar digitale televisie gratis
beschikbaar stellen! Tussen de 40 en 50 digitale zenders - inclusief
de voetbalkanalen en erotiek â waar onze abonnees niet voor hoeven te
betalen. En daar kan KPN met haar beperkt pakket gewoon niet tegen op.
Ook niet met haar huidige miljoenen kostende campagne. Die natuurlijk
gewoon betaald wordt door de huidige KPN-abonnees.â
Casema maakte onlangs bekend vanaf volgend jaar digitale televisie
(TVD Basis) gratis aan te bieden. Digitale televisie via de kabel is
minder storingsgevoelig en heeft een hogere beeld en geluidskwaliteit
dan Digitale TV van KPN.
Pakketprijs en inhoud Terug
Casema