Ingezonden persbericht

Internetcreatieven Kennisdag 2

AUSTERLITZ, 20041005 -- Annedien Hoen (oprichtster van de meer dan 150 subscribers tellende mailinglijst voor pixelprofessionals, www.internetcreatieven.nl) organiseert op 4 november aanstaande voor de tweede keer de Internetcreatieven Kennisdag.


In samenwerking met Stevijn de Jong (Dr. Bob Company) is hard gewerkt aan een boeiend en leerzaam programma voor de internetcreatief. Na een succesvolle dag in Apeldoorn in 2003 zag men mogelijkheden voor een tweede jaargang "leerzaam vermaak" én gelegenheid tot netwerken.

Annedien hierover:

"Ik heb zeer positieve reacties gehad op de vorige Kennisdag. Zo'n 50 mensen hadden zich aangemeld en het was een succes. Reden genoeg om weer mensen te zoeken die bereid zijn iets boeiends te vertellen over Internet, ontwerp, animatie, concepten, creativiteit, branding, usability en de commerciële kant van het vak.

Dit jaar is er ook een workshop. Zo doe je ook op een hele praktische manier kennis op!"

Sprekers en hun onderwerpen:
Eckart Wintzen - Vraag & antwoord
Robert Jan Verkade - bezoekers en labels
Sybren Andringa - online merkbeleving
Bjorn Wijers - Creative Commons Nederland
Jan-Willem Seip - workshop: "Hoe een creatief zichzelf verkoopt."

De Internetcreatieven Kennisdag 2 wordt op 4 november 2004 gehouden in Austerlitz (in de buurt van Utrecht) en start om 14:00. Wie zich aan wil melden kan terecht op www.internetcreatieven.nl/kennisdag.

De toegangsprijs is ¤ 15,00.




Ingezonden persbericht