Persbericht
Website TPG nummer drie in Europa
03 november 2004 - Amsterdam, 3 november 2004 Volgens de Webranking
2004 is de corporate website van TPG op twee na de beste in Europa. In
2003 stond de website nog op plaats 15. In totaal werden 482 bedrijven
onderzocht door 147 analisten, die de websites op 111 criteria
beoordeelden. In 2004 wogen maatschappelijk verantwoord ondernemen en
corporate governance zwaarder dan het jaar daarvoor.
TPG hanteert hoge standaarden van corporate governance en
maatschappelijk verantwoord ondernemen, aldus Peter Bakker, voorzitter
van de Raad van Bestuur, We zien onze website als een goed medium om
ons werk op dit gebied te delen, en ik ben blij met onze hogere
notering als een erkenning van onze inspanningen.
In de jaarlijkse ranglijst, opgesteld door het Zweedse investor
relations adviesbureau Hallvarsson & Halvarsson in samenwerking met de
Financial Times, zijn de beste websites opgenomen van de grootste
Europese ondernemingen. TPG was dit jaar de beste Nederlandse
onderneming en versloeg zijn concurrenten.
De eerste plaats ging naar Svenska Cellulose AB, een Zweedse producent
van pulp, papier en producten voor de persoonlijke hygiëne. Het Finse
papierconcern Store Enso werd tweede.
Download Hallvarsson & Halvarsson persbericht [Alleen in het Engels
beschikbaar]
TNT Post Groep NV